دانلود و خرید کتاب رودخانه وارونه (تومک) ژان کلود مورلوا ترجمه آسیه حیدری (شاهی سرایی)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رودخانه وارونه (تومک) اثر ژان کلود مورلوا

کتاب رودخانه وارونه (تومک)

معرفی کتاب رودخانه وارونه (تومک)

کتاب رودخانه وارونه (تومک) قسمت اول کتاب رودخانه وارونه نوشتهٔ ژان کلود مورلوا است که با ترجمهٔ آسیه حیدری (شاهی سرایی) در انتشارات پایتخت منتشر شده است.

درباره کتاب رودخانه وارونه (تومک)

این کتاب به دورانی برمی‌گردد که نه بازی‌های تلویزیونی وجود داشت نه ماشین‌های ایربگ دار و مغازه‌های بسیار بزرگ. در آن دوران هیچ کسی نمی‌دانست تلفن همراه چه چیزی است ولی می‌دانست رنگین‌کمان پس از باران چقدر زیبا است.

در قسمت اول کتاب رودخانه‌ وارونه، داستان تومک، شخصیت اول کتاب را می‌خوانید. تومک پسر نوجوانی است که در یک روستا در یک مغازه کار می‌کند. او همیشه آرزوی سفر به نقاط مختلف دنیا را داشته تا اینکه یک روز یک دختر نوجوان به نام هانا به فروشگاه او می‌آید تا از تومک آب‌نبات بخرد در همین لحظه تومک به هانا علاقه‌مند می‌شود.

هانا به تومک می‌گوید رودخانه‌ای اسرارآمیز به‌ نام «رودخانهٔ وارونه» وجود دارد که آب آن قدرت عجیبی دارد و هرکس از آن بنوشد، عمرش جاودانه می‌شود.

تومک که هم عاشق گشتن در دنیا است و هم عاشق هانا تصمیم می‌گیرد دنیا را کشف کند. او در جست‌وجوی هانا که کسی او را ندیده است راهی یک سفر پرماجرا می‌شود. از مکان‌های عجیبی مانند جنگل فراموشی، کوه مقدس و جزیرهٔ غیرواقعی عبور می‌کند؛ تا اینکه به رودخانهٔ وارونه می‌رسد. حالا باید برای نوشیدن آب تصمیم بگیرند. 

خواندن کتاب رودخانه وارونه (تومک) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های حیرت‌انگیز پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ژان کلود مورلوا

ژان کلود مورلوا در ۲۲ مارس ۱۹۵۲ در پوی- دو- دم فرانسه به دنیا آمد. او در استراسبورگ، تولوز و پاریس تحصیل کرد و در اشتوتگارت آلمان مشغول فعالیت پژوهشی شد. مورلوا پس از تحصیلاتش برای مدت طولانی آلمانی تدریس می‌کرد و مدتی هم بازیگر تئاتر بود. منتقدان ادبی تأثیر تجربه‌های بازیگری و کارگردانی او را در آثارش بسیار پررنگ و تأثیرگذار می‌دانند. اولین داستانش را در ۱۹۹۸ با نام «صورت زخمی» چاپ کرد. این کتاب بسیار موفق بود و انگیزه‌ای شد تا تمام‌وقت برای کودکان بنویسد و کم‌کم در سراسر جهان مشهور شد.

مورلوا در ادبیات کودکان فرانسه نویسنده‌ای خاص است. او به گفتن قصه‌های ماجراجویانه علاقه‌مند است و برای این کار جادو، داستان علمی، داستان فانتزی را در هم می‌آمیزد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۴۹۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان