دانلود و خرید کتاب اشکال زدایی کد نرم افزار علیرضا صدیقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشکال زدایی کد نرم افزار اثر علیرضا صدیقی

کتاب اشکال زدایی کد نرم افزار

معرفی کتاب اشکال زدایی کد نرم افزار

کتاب اشکال زدایی کد نرم افزار نوشتهٔ علیرضا صدیقی، سیدامیر اصغری و سیده لیلی میرطاهری است. انتشارات دانشگاه خوارزمی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اشکال زدایی کد نرم افزار

کتاب اشکال زدایی کد نرم افزار، در فصل نخست به مبانی اشکال‌زدایی پرداخته است؛ در فصل دوم فرایند اشکال‌زدایی را توضیح داده است؛ در فصل سوم نیز نکاتی درمورد اشکال‌زدایی گفته و روش‌های آن را برشمرده است. فصل چهارم کتاب حاضر دربارهٔ اشکالات رایج در برنامه‌نویسی و پرهیز از آنها است و فصل پنجم هم دربارهٔ اشکال‌زدایی در نرم‌افزارهای موازی و همروند است.

فصل‌های بعدی این کتاب نیز به‌ترتیب به موضوعاتی همچون اشکال‌زدایی در بازی‌های رایانه‌ای و ابزراهای اشکال‌زدایی پرداخته‌اند.

خواندن کتاب اشکال زدایی کد نرم افزار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب اشکال زدایی کد نرم افزار

«اشکال‌زدایی در نتیجه انجام موفق آزمون حاصل می‌گردد. یعنی هنگامی که یکی از موارد آزمون، خطایی را کشف می‌کنند. در پی این کشف خطا، فرآیندی به منظور از بین بردن و برطرف ساختن خطاها اتخاذ می‌شود که این فرآیند را اشکال‌زدایی گویند. اگر چه اشکال‌زدایی یک فرآیند منظم است اما در واقع انجام، آن یک هنر می باشد.

آزمون نرم‌افزار، فرآیندی است که می‌توان آن را بطور سیستماتیک برنامه ریزی و مشخص نمود. موارد آزمون را می‌توان طراحی کرد، راهبردی را تعیین نمود و نتایج را در مقابل انتظارات تجویز شده مورد سنجش قرار داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان