دانلود و خرید کتاب اوسینت (جلد اول) مایکل بازل ترجمه بهروز خدارحمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوسینت (جلد اول) اثر مایکل بازل

کتاب اوسینت (جلد اول)

معرفی کتاب اوسینت (جلد اول)

کتاب اوسینت (جلد اول) نوشته مایکل بازل و ترجمه بهروز خدا رحمی و حسن فیضی است. کتاب اوسینت را انتشارات آوند دانش منتشر کرده است.

درباره کتاب اوسینت (جلد اول)

اوسینت، دانش، مهارت و تکنیک‌های یافتن اطلاعات صحیح در دسترس (استخراج رایگان و آزاد اطلاعات از منابع با دسترسی آشکار) را می‌آموزد، مهارت‌هایی که امکان استخراج هوشمندانه اطلاعات عمومی در وب منظور اطلاعاتی است که توسط سازمان یا نهاد یا فرد خاص و یا هر روش دیگری در وب به اشتراک گذاشته شده را فراهم می‌کند.

اوسینت به زبان ساده، قدرت و توانایی حرف کشیدن از اینترنت و مهارت تحلیل‌های سریع و دقیق و نیل به پاسخ‌های سؤالات بی‌شمار روزمره از اعتبارسنجی اخبار و شایعات گرفته تا یافتن پاسخ برای مجهولات کسب‌وکاری با محوریت اینترنت است و به همین دلیل آن را ترکیبی از تکنیک مهارت و خلاقیت برمی‌شمرند. هرچند در ابتدای معرفی اوسینت، نگاه اولیه به مهارت‌های مذکور امنیتی و پلیسی بوده، لكن منافع حاصل از به‌کارگیری این مهارت‌ها باعث شده سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و تحول‌خواه و پیشرو، کارشناسان و دپارتمان‌هایی را با این تخصص در حوزه‌هایی همچون شناسایی رقبا، مشتریان بالقوه و هدف و همچنین در زمینه تبلیغات هدفمند تجهیز کنند که نویددهنده فرصت‌های شغلی جذابی برای کارشناسان این حوزه در آینده نزدیک خواهد بود.

خواندن کتاب اوسینت (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب اوسینت برای افراد علاقه‌مند به جنایات سایبری و امنیت رایانه مناسب و کاربردی است.

درباره مایکل بازل

مایکل بازل ۱۸ سال را به‌عنوان بازرس جنایات رایانه‌ای دولتی گذراند. در بیشتر آن زمان، او به گروه ویژه جرایم سایبری اف‌بی‌آی منصوب شد و در آنجا بر اطلاعات منبع‌باز، موارد هک و روش‌های حذف اطلاعات شخصی تمرکز کرد. او به‌عنوان یک بازپرس فعال برای سازمان‌های متعدد، در تحقیقات جنایی با فناوری پیشرفته متعدد از جمله درخواست آنلاین کودک، کودک ربایی، آدم‌ربایی، قتل سرد، تهدیدهای تروریستی، و نفوذهای رایانه‌ای در سطح بالا شرکت داشته است. او هزاران نفر را در استفاده از تکنیک‌های تحقیقی و استراتژی‌های کنترل حریم خصوصی خود آموزش داده است.

بخشی از کتاب اوسینت (جلد اول)

«جلسه استماع به این منظور برنامه‌ریزی‌شده که طرف مقابل این پرونده می‌خواهد از مدارک مطلع شود. در حین مشاجره، طرف مقابل می‌خواهد رایانه مورداستفاده در تحقیقات بادقت تمام در اختیار بازرسان دیجیتال قرار بگیرد. قاضی موافقت می‌کند و به شما دستور می‌دهد که به‌طرف مقابل اجازه دهید یک شبیه‌سازی مشابه از ماشین شما انجام شود. شما اکنون به فعالیت‌های شخصی و خریدهای برخطی که در چنین شرایطی برملا می‌شوند، فکر می‌کنید.

به‌راحتی می‌توان از وقوع همه این موارد جلوگیری کرد. من یک چارچوب محکم ارائه می‌دهم که ممکن است با همه موقعیت‌هایی که شما خوانندگان در آن قرار می‌گیرید، تناسب نداشته باشد. بهتر است برای انجام تحقیقات برخط از یک دستگاه رایانه که فقط برای همین منظور اختصاص‌داده‌شده، استفاده کنید؛ یعنی هیچ استفاده شخصی یا فعالیت غیرضروری با آن انجام نداده باشید. دستگاهی که صرفاً برای امور کاری مورداستفاده قرار بگیرد. حتی اگر فقط یک رایانه کارکرده داشته باشید، می‌توانید بار دیگر آن را راه‌اندازی کنید و از ابتدا شروع کنید. این کار به مواردی بیش از حذف ساده فایل‌ها و اجرای یک اپلیکیشن پاک‌سازی رایانه نیاز دارد. اجرای چنین برنامه‌هایی فقط داده‌های مشهود را از بین می‌برد و هرگز به طور واقعی تمام آلودگی‌های دستگاه را از بین نخواهد برد. برای انجام صحیح این امور باید رایانه را مجدداً پیکربندی کنیم. با این کار تمام داده‌های دستگاه شما پاک می‌شود، بنابراین بااحتیاط اقدام به این کار کنید! بیایید از دو سیستم‌عامل رایج برای این کار استفاده کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

حجم

۲۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

قیمت:
۵۱,۵۲۵
تومان