دانلود و خرید کتاب طراحی سیستم های خورشیدی با استفاده از MATLAB تامر خطیب ترجمه محمدرضا بسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی سیستم های خورشیدی با استفاده از MATLAB اثر تامر خطیب

کتاب طراحی سیستم های خورشیدی با استفاده از MATLAB

معرفی کتاب طراحی سیستم های خورشیدی با استفاده از MATLAB

کتاب طراحی سیستم های خورشیدی با استفاده از MATLAB نوشتهٔ تامر خطیب و ویلفرید المنرایش و ترجمهٔ محمدرضا بسمی و علی قاسمی است. این کتاب را انتشارات دانشگاه شاهد منتشر کرده است.

درباره کتاب طراحی سیستم های خورشیدی با استفاده از MATLAB

با توسعه روزافزون انرژی‌های تجدیدپذیر، توجه ویژه‌ای در بخش صنعت و دانشگاه روی سیستم‌های فتوولتاییک صورت ‌گرفته است. ازاین‌رو تحقیقات متعددی در راستای شبیه‌سازی و مدل‌سازی این سیستم‌ها صورت‌ گرفته و کتاب‌ها و مقالات متنوعی در این زمینه به چاپ رسیده است. بر اساس تحقیقات، مدل‌های کدنویسی سیستم‌های فتوولتاییک در نرم‌افزار MATLAB بهترین گزینه در نیل به هدف انتخاب یا اصلاح توپولوژی‌ها، پارامترها و ظرفیت سیستم‌های تجدیدپذیر است.

کتاب حاضر با هدف ارائه مدل‌های کدنویسی برای مؤلفه‌های سیستم‌های فتوولتاییک در نرم‌افزار MATLAB نگارش شده است. در این کتاب مدل‌سازی تمام اجزای سیستم‌های فتوولتاییک اعم از منابع انرژی، ذخیره‌سازهای انرژی و مبدل‌های الکترونیک قدرت آموزش‌داده‌شده و همچنین به اجزای دیگر سیستم‌های تجدیدپذیر نظیر توربین‌های بادی، دیزل ژنراتورها و باتری‌های ذخیره‌سازی انرژی نیز اشاره شده است. مطالعه این کتاب به مهندسان، محققان، دانشجویان پژوهشگر در زمینه سیستم‌های تجدیدپذیر انرژی توصیه می‌شود. این کتاب می‌تواند به‌عنوان یک کتاب مرجع برای شبیه‌سازی سیستم‌های فتوولتائیک، کاربردهای کامپیوتری برای سیستم‌های فتوولتائیک و تئوری سیستم‌های فتوولتائیک مورد استفاده قرار بگیرد.

خواندن کتاب طراحی سیستم های خورشیدی با استفاده از MATLAB را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان کامپیوتر و برق پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان