دانلود و خرید کتاب چشم هایی که نوشتند علی هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چشم هایی که نوشتند اثر علی هاشمی

کتاب چشم هایی که نوشتند

معرفی کتاب چشم هایی که نوشتند

کتاب چشم هایی که نوشتند نوشتهٔ علی هاشمی است. این کتاب خاطرات حاج کاظم سلیمیان است که انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر کرده است.

درباره کتاب چشم هایی که نوشتند

کتاب چشم‌هایی که نوشتند، خاطرات حاج کاظم سلیمیان از جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاع جنگ تحمیلی ایران عراق است. حاج کاظم سلیمیان اهل اصفهان است و این کتاب را علی هاشمی بر اساس خاطرات خودنوشت راوی نوشته است؛ خاطراتی که کاظم سلیمیان آن‌ها را با چشم‌های خود نوشته‌ است.

این اثر روایتی صادقانه و صمیمی از زندگی و نحوه جانبازی حاج کاظم سلیمیان است. در این کتاب نویسنده تلاش کرده است با ورود به بطن زندگی حاج کاظم خواننده را با روایتی داستانی همراه کند و او را با این داستان در کوچه پس‌کوچه‌های زرین‌شهر و دشت‌های خونین خوزستان بکشاند و در این مسیر گوشه‌هایی از زندگانی غیرقابل‌توصیف این جانباز عزیز را روایت کند.

متن این کتاب به دور از آرایه‌های ادبی دشوار و لفظ‌پردازی با زبان ساده و نزدیک به زبان خود راوی است و احساسات شفاف ایشان را منعکس می‌کند. رویکرد خاطرات و روایت‌های این کتاب تربیتی نیست ولی روح خداجویی و خداشناسی را به مخاطب الهام می‌کند. چشم هایی که نوشتند رمانی است واقعی و راوی با تدبری خاص، بسیاری از چیزهایی را که ما نمی‌بینیم و به آن توجه نداریم را به‌خوبی دیده و خاطرات شیرین خود را بدون آنکه درگیر ظواهر و کلمات شود روایت کرده است.

خواندن کتاب چشم هایی که نوشتند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روایت‌های دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه