دانلود و خرید کتاب فراز و فرود خاندان خسروشاهی در دنیای کسب و کار رحیم عربیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فراز و فرود خاندان خسروشاهی در دنیای کسب و کار اثر رحیم عربیان

کتاب فراز و فرود خاندان خسروشاهی در دنیای کسب و کار

نویسنده:رحیم عربیان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فراز و فرود خاندان خسروشاهی در دنیای کسب و کار

کتاب فراز و فرود خاندان خسروشاهی در دنیای کسب و کار نوشتهٔ رحیم عربیان است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، دربارهٔ کامیابی و ماندگاری سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی است. نویسنده باور دارد که این توفیق، به این علت است که مدیران ارشد آن سازمان‌ها و بنگاه‌ها، از شاه‌راه تجربه، آموزش راه و روش‌های موفقیت و ماندگاری، مطالعهٔ تاریخ و زندگیِ ِکاری شرکت‌های موفق و ماندگار در جهان و یا... صاحب اطلاعات و آموخته‌های لازم و سودمند شده‌اند.

درباره کتاب فراز و فرود خاندان خسروشاهی در دنیای کسب و کار

کتاب فراز و فرود خاندان خسروشاهی در دنیای کسب و کار نحوهٔ مدیریت صحیح را از طریق نگاه به خاندان خسروشاهی شرح می‌دهد.

رحیم عربیان، نویسندهٔ کتاب حاضر، پس از ارائهٔ ۴ اصل اساسی در رابطه با مدیریت کسب‌وکار، کارنامهٔ خاندان خسروشاهی و فراز و فرودهای آنها را مورد توجه، بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

کتاب فراز و فرود خاندان خسروشاهی در دنیای کسب و کار ۱۲ فصل دارد. هر یک از این فصل‌ها، با توجه به عنوان و تابلوی خویش، مأموریتی را بر عهده دارند و مخاطب را با اطلاعات لازم برای ارزیابی عملکردها، رفتارها، اندیشه‌ها و سبک‌های مدیریتی خاندان خسروشاهی مرتبط می‌کنند.

نقطه‌نظرات صاحب‌نظران در عرصه‌های مدیریت، اقتصاد، فلسفه، روان‌شناسی، به همراه مرام‌نامه، ارزش‌های اصولی و فلسفهٔ وجودی چند شرکت آرمانی، معتبر جهانی و ماندگار به‌ویژه اندیشه‌ها، ویژگی‌ها و عملکرد مدیران یک شرکت مهم که با خاندان خسروشاهی تعامل، همکاری و مشارکت داشته نیز مطرح می‌شود. در این بررسی‌ها، روش‌های علمیِ به کار گرفته شده در مدیریت سازمان‌های تحت مدیریت خاندان خسروشاهی، همانند اصلاح ساختار سازمانی نیز طرح موضوع می‌شوند.

خواندن کتاب فراز و فرود خاندان خسروشاهی در دنیای کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب فراز و فرود خاندان خسروشاهی در دنیای کسب و کار

«سؤال آن که، چند نفر از کار فرمایان واقفند و معتقدند که کسب وکارشان پوست‌های است که درون آن ثروت توسط افرادی که به کارو تلاش مشغولند، خلق می‌شود؟ در همسایگی این نکته، چند نفر از کارکنان این نکته را پذیرا هستند که طی چند قرن گذشته، در اغلب محیط‌های کاری یک سیستم خصمانه بین مدیریت و کارکنان به وجود آورده‌اند؟ مهاتما گاندی اغلب به کارگران یادآوری می‌کرد که آن‌ها نسبت به شرکت و جامعه مسئولیت دارند؛ و صرفاً شرکت در قبال آن‌ها مسئول نیست. آن‌ها هم باید نقش خود را برای پایدار نگاه داشتن وظایف شرافتمندانه ایفا کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان