دانلود و خرید کتاب شاهزاده پارسی (شن های زمان) گروه نویسندگان دیزنی ترجمه محدثه زردکانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاهزاده پارسی (شن های زمان) اثر گروه نویسندگان دیزنی

کتاب شاهزاده پارسی (شن های زمان)

معرفی کتاب شاهزاده پارسی (شن های زمان)

کتاب الکترونیکی «شاهزاده پارسی (شن های زمان)» نوشتهٔ گروه نویسندگان دیزنی یکی دیگر از کتاب‌های مجموعهٔ توت‌فرنگی نشر سایه گستر است که با ترجمه محدثه زردکانلو به چاپ رسیده است. این کتاب مصور که براساس یک افسانهٔ آلمانی است، مناسب کودکان است.

انتشارات دانی در سال ۱۳۹۵ با هدف خدمت در زمینه آموزش فرزندان ایران و ارائه راهکارهای نوین در آسان‌سازی فرآیند آموزش شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر صاحب‌امتیاز نشرهایی همچون شیرمحمدی، دلفین، یاس کبود و... است. هدف اصلی این نشر پیشرفت دا‌نش آموزان و درگیر کردن آنها با لذت یادگیری است

درباره کتاب شاهزاده پارسی (شن های زمان)

«الموت» شهری است زیبا و باستانی که شاهدختی به نام «تهمینه» بر آن فرمانروایی می‌کند. «توس»، ولیعهد امپراتور ایران، به پیشنهاد «نظام»، وزیر شاه، به شهر الموت حمله کرده و آن شهر مقدس را پس از هزار سال تسخیر می‌کند. کاهنان الموت قرن‌هاست خنجری پنهان نگه می‌دارند که هر کس به این خنجر اسطوره‌ای دست یابد، می‌تواند زمان را به عقب برگرداند و سرنوشت جهان را دگرگون کند. این خنجر قدرت این را نیز دارد که جهان را به نیستی بکشاند، چرا که شن و ماسه‌ای که درون این خنجر قرار دارد قابلیت کنترل زمان را دارد؛ بنابراین کاهنان الموت خنجر را مخفی نگاه می‌دارند تا بدست نااهل نیفتد. اما اینک با تسخیر شهر بدست سپاه امپراتور ایران، خنجر طی ماجراهایی تصادفاً بدست «دستان»، پسرخواندهٔ امپراتور ایران می‌افتد.

تشابه‌های زیادی بین داستان فیلم، و نوشتارهای تاریخی ایران دیده می‌شود. سازندگان فیلم داستان را بر اساس قصهٔ مشهور حسن صباح، خواجه نظام‌الملک طوسی، و سلطان ملک‌شاه سلجوقی نوشته‌اند.

شن‌های زمان یک فیلم ژانر اکشن فانتزی است که در پایان ماه مه ۲۰۱۰ در سینماهای جهان به نمایش درآمده است. این فیلم بر پایه داستانی به همین نام اثر کارلا جابلونسکی ساخته شده‌است. فیلم در مراکش و لندن فیلمبرداری شد.

تهیه‌کننده این فیلم جری بروکهایمر است، و مایک نیوول، که جام آتش را ساخته بود، آن را کارگردانی می‌کند. پیش‌نویس فیلم‌نامه، را جردن مکنر، سازنده سری شاهزادهٔ پارس نوشته‌است. جیک جیلنهال نقش اول فیلم را بازی می‌کند. در این فیلم در قسمت جلوه‌های بصری و انیمیشن حسام بنی اقبال همکاری داشته‌است.

کتاب شاهزاده پارسی (شن های زمان) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کودکانی است که به کتاب‌های مصور علاقه دارند.

بخشی از کتاب شاهزاده پارسی (شن های زمان)

پیش از ظهور حضرت محمد (ص)، امپراتوری بزرگی در سرزمینی صعب العبور پدیدار گشت! آنجا امپراتوری پارس بود و پایتخت این امپراتوری شهر نَخَشَب نام داشت!

این سرزمین از ساحل مدیترانه تا چین گسترده شده بود. اما مانند هر امپراتوری دیگری، این امپراتوری هم فقط به اندازهٔ قدرت شاهزاده‌هایش قدرت داشت...

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان