دانلود و خرید کتاب شش راه برای هرگز متوقف نشدن رشد ذهنی جرالد گریبال ترجمه مهدی مظفرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شش راه برای هرگز متوقف نشدن رشد ذهنی اثر جرالد گریبال

کتاب شش راه برای هرگز متوقف نشدن رشد ذهنی

معرفی کتاب شش راه برای هرگز متوقف نشدن رشد ذهنی

کتاب شش راه برای هرگز متوقف نشدن رشد ذهنی نوشتهٔ جرالد گریبال و ترجمهٔ مهدی مظفرپور است و انتشارات دانشجو آن را منتشر کرده است. رشد شخصیت یک سفر پایان‌ناپذیر است و این به این معنی است که شما می‌توانید این کتاب را به عنوان یک منبع و الگو در نظر داشته باشید تا در هرکدام از حیطه‌های زندگی که نیاز به رشد داشتید از آن استفاده کنید.

درباره کتاب شش راه برای هرگز متوقف نشدن رشد ذهنی

کتابْ داستان زندگی فردی است که با اتکا به ارادهٔ خود به موفقیت‌های چندبعدی در زندگی دست پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که نویسنده سعی بر انتقال آموخته‌ها و تجارب خود در قالب جملات و تجرباتی دارد که باعث موفقیت وی در ورزش و کسب‌وکار شخصی وی در زندگی شده است. این کتاب داستان زندگی و سیر معنوی شخصی است که با بیان خاطرات زندگی خود که از زندان شروع می‌شود و در نهایت به موفقیت‌های چندگانه در زندگی وی منجر می‌شود، سعی بر ایجاد انگیزه‌بخشی در خوانندگان و دوستداران این کتاب دارد.

خواندن کتاب شش راه برای هرگز متوقف نشدن رشد ذهنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با استفاده از تجارب افراد موفق به رشد شخصی و ذهنی برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شش راه برای هرگز متوقف نشدن رشد ذهنی

آیا تا به‌حال احساس گیرافتادن و متوقف‌شدن داشته‌اید؟ مثل اینکه دائما و پشت سرهم (بی وقفه) یک فعالیت را انجام داده‌اید. مطالعه روی دو هزار نفر نشان داد که ۶۹ درصد افراد احساس می‌کنند در همان روال قدیمی گرفتار شده اند و بیش از ۴۰ درصد به طور کلی از زندگی خود راضی نیستند. در این کتاب، من سه دلیل اصلی را نشان می‌دهم که به چه دلیلی مردم در مرحلهٔ اول رشد متوقف می‌شوند، سپس به شما شش راه برای ادامهٔ رشد را نشان می‌دهم و نمونه‌های کاربردی برای قدم گذاشتن به مراحل بعدی رشد شخصیت را ارائه می‌دهم. شما می‌توانید یک زندگی با رشد شخصیتی بی پایان داشته باشید. هدف در اینجا این است که برای درک توانایی‌های بالقوه خود و پشیمانی از زندگی خود، منتظر روزهای آخر خود نمانیم. خدا زندگی را برای همه انسان‌ها برای رسیدن به کمال آفریده است.

هرشخصی مسئولیت دارد که پتانسیل و توانایی خود برای رسیدن به کمال را کشف کند و این پتانسیل می‌تواند در افراد مختلف متفاوت باشد؛ فردی می‌تواند سریع‌ترین راننده پست در دنیا باشد و یا توانایی انتخاب‌شدن به عنوان رئیس جمهور یک کشور داشته باشد. با تحقق اعتماد بنفس در توانایی‌های خود و به فعلیت درآوردن پتانسیل‌های فرد دنیای بهتری می‌توان ساخت.

«دالای لاما»

چگونه به طور مداوم در اعتماد به نفس خود رشد می‌کنیم؟

خب اول اینکه چگونه می‌توانیم بفهمیم که باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم؟

اعتماد به نفس به معنی، باور و اعتماد به توانایی‌های فرد برای شروع فعالیت و احساس صلاحیت و شایستگی برای به پایان رساندن آن فعالیت می‌باشد.

به عبارت دیگر، اعتماد به نفس پایین به عنوان باور نداشتن فرد به توانایی های خود تعریف می‌شود. اعتماد به نفس موفقیت را گسترش می‌دهد، در حالی که اعتماد به نفس پایین مانع رسیدن به موفقیت می‌شود.

و در ادامه نویسنده سعی می‌کند با بیان مطالبی که با خاطرات زندگی شخصی وی آمیخته شده است سعی و انگیزشی در شما ایجاد کند که به وسیله آن اراده خود را افزایش دهید و در مقابله با مشکلات زندگی از حرکت باز نایستید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۱۰۱۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۲۶۰
تومان