دانلود و خرید کتاب سرود کریسمس چارلز دیکنز ترجمه رویا صهبایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سرود کریسمس

کتاب الکترونیکی «سرود کریسمس» نوشتهٔ چارلز دیکنز، با بازنویسی اسکات مک‌کولار و ترجمه رویا صهبایی در نشر سایه گستر چاپ شده است. چارلز دیکنز این داستان را در سال ۱۸۴۳ و زمانی نوشت که شهرتی جهانی یافته بود. خوش‌اقبالی کتاب یکی ناشی از شهرت نویسنده بوده و دیگر، فیلم‌ها و کارتون‌ها و نسخه‌های مصور بسیاری که براساس آن تولید و به زبان‌های مختلف ترجمه شده است.

درباره کتاب سرود کریسمس

دیکنز بیش از هر چیز با رمان‌های «الیور توئیست» و «آرزوهای بزرگ» به موفقیت رسید، اما «سرود کریسمس» او هم داستانی نوستالژیک برای خوانندگان غربی و شیرین و احساس‌برانگیز برای همهٔ مردم دنیا است. این کتاب که یک کتاب مصور است، با تصاویری جذاب داستان سرود کریسمس را از زبان شخصیت‌های آن شرح می‌دهد تا برای کودکان و نوجوانان هم جذاب و خواندنی باشد.

شخصیت اسکروج در این داستان گناهکار پیری است که خیلی هم حریص و طمع‌کار است. آدمی مرموز، تودار و منزوی که از سرمای درونش صورت پیرش یخ زده، بینی نوک‌تیزش بی‌حس، گونه‌هایش پرچین‌وچروک، راه‌رفتنش دشوار، چشمانش سرخ ولب‌های باریکش کبود شده است.

خواندن کتاب سرود کریسمس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان علاقه‌مند به کتاب‌های مصور پیشنهاد می‌شود.

درباره چارلز دیکنز

چارلز جان هوفام دیکنز ۷ فوریه ۱۸۱۲ متولد شد. از کودکی مجبور بود تا در کارخانه کار کند. پدرش که قادر نبود بدهی‌هایش را پرداخت کند زندانی شده بود. وقتی دوران حبس پدر تمام شد، دیکنز به تحصیلاتش ادامه داد. سپس کارمند دفتر یک وکیل و بعد گزارشگر روزنامه شد. کتاب‌های مشهور او نیکلاس نیکلبی، سرود کریسمس، دیوید کاپرفیلد، آرزوهای بزرگ، الیور تویست و داستان دو شهر است. از کتاب‌های او تا به حال اقتباس‌های سینمایی و تئاتری بسیاری صورت گرفته است.

جیمز جویس نویسنده مشهور معاصر، چارلز دیکنز را بعد از شکسپیر تاثیرگذارترین نویسنده‌ی انگلیسی‌زبان می‌داند. دیکنز در ۹ ژوئن۱۸۷۰ به طور ناگهانی و بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت. مزار او اکنون در کلیسای وست‌مینیستر در بخش ویژه نویسندگان معروف به کنج شاعران در لندن جای دارد. در سال ۱۹۲۵، خانه‌ای که دیکنز برای مدتی در آن زندگی می‌کرد، حالا تبدیل به موزه‌ای درباره زندگی او شده است. دیوید لین اولین فیلمسازی بود که به سراغ آثار چارلز دیکنز رفت و در برگردان دو اثر او، آرزوهای بزرگ و اولیور تویست، توانست دو فیلم فراموش نشدنی به تاریخ سینما هدیه کند. بعدها نیز کارگردان دیگر انگلیسی به نام کارول رید نسخه ای موزیکال از اولیور تویست ساخت.

بخشی از کتاب سرود کریسمس

هیچ کس زیر تخت قایم نشده. هیچ کس در کمد لباس نیست و کسی هم لباس خواب او را بر تن نکرده. پس با خیال راحت در را بست و هر

 دو قفل آن را محکم کرد. کاری که معمولاً انجام نمی‌داد.

معرفی نویسنده
عکس چارلز دیکنز
چارلز دیکنز
انگلیسی | تولد ۱۸۱۲ - درگذشت ۱۸۷۰

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده جیمز جویس، نویسنده بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

نظرات کاربران

lona
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

داستان جالب بود اما من خیلی ازش خوشم نیومد داستان راجبه مردی خسیس، بد اخلاق هست که یک روز روح دوستش رو می بینه که بهش میگه بعد از مرگ روح تو در ازاب خواهد بود و این مرد هم روح

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۴۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان