دانلود و خرید کتاب پاندای کونگ فو کار بیل اسکالون ترجمه مینا فاضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پاندای کونگ فو کار اثر بیل اسکالون

کتاب پاندای کونگ فو کار

معرفی کتاب پاندای کونگ فو کار

کتاب پاندای کونگ فو کار نوشتهٔ بیل اسکالون و ترجمهٔ مینا فاضلی است و انتشارات فرواک آن را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعهٔ قصه‌های جورواجور؛ مجموعه‌ای از بهترین داستان‌های کودکانه دنیاست.

درباره کتاب پاندای کونگ فو کار

روزی روزگاری در درهٔ صلح، پاندایی به نام پو زندگی می‌کرد. او در رستوران پدرش به عنوان خدمتکار، سوپ نودل برای مشتریان می‌آورد. پو که عاشق کونگ‌فو بود، آرزو داشت روزی مثل پنج جنگجوی افسانه‌ای یک جنگجو بزرگ شود.

اما پو نمی‌دانست که سرنوشت قرار است برای او اتفاقی مهم‌تر از یادگیری فرمول سوپ اسرارآمیز و کار کردن در رستوران پدرش، رقم بزند. در کوه‌های بالاتر از دره صلح، لاک‌پشتی زندگی می‌کرد که به او استاد اوگوی می‌گفتند. او که باخبر شده بود تایلانگ، جنگجوی بی‌رحم، از زندان فرار کرده و به زودی برای انتقام و بدست آوردن طومار اژدها برمی‌گردد، از دوست قدیمی خود استاد شیفو خواست که به دیدار او بیاید. اوگوی در این دیدار به دوست خود استاد شیفو گفت: زمان آن رسیده که یک فرد شایسته، راز قدرت بی انتها طومار اژدها را بداند و به عنوان جنگجوی اژدها انتخاب شود تا بتواند با تایلانگ مبارزه کند!

پس از رخدادهایی پو به عنوان جنگجوی اژدها برگزیده می‌شود. استاد شیفو ابتدا سعی می‌کند این پاندا را به علت تنبلی از جنگجوی اژدها بودن منصرف کند و در این کار گروه پنج آتشین که شاگرد اگوی هستند(افعی، ببری، میمون، مانتیس و لک لک) به استاد کمک می‌کنند اما بعداً منصرف می‌شوند و او را آموزش می‌دهند طوری که تای‌لانگ را نیز شکست دهد و بعد از چند روز جنگ بالاخره پو تای لانگ را شکست داد.

انیمیشن پاندای کونگ‌ فو کار فیلم کمدی ووشیا اکشن پویانمایی رایانه‌ای سه بعدی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۸ است که توسط جان استیونسن کارگردانی شده‌است. این فیلم اولین قسمت از مجموعه پاندای کونگ‌ فو کار است. پس از آن دنباله‌هایی برای این پویانمایی ساخته و اکران شد.

کارگردانان آن جان استیونسن و مارک آزبرن (فیلمساز) و تهیه‌کننده‌اش ملیسا کاب هستند. این فیلم در استودیوی دریم‌ورکس انیمیشن تولید و به دست پارامونت پیکچرز پخش‌ شده‌ است. گویندگان این فیلم کارتونی ستارگانی چون جک بلک، جکی چان، داستین هافمن، انجلینا جولی، لوسی لیو، دیوید کراس، ست راجن و ایان مک‌شین هستند.

صداپیشگان ایرانی از این قرار هستند: حامد عزیزی در نقش پو، رهبر نوربخش در نقش استاد شسفو، هومن خیاط در نقش تای لانگ، سحر چوبدار در نقش استاد ببری، علیرضا در نقش استاد مانتیس، ساناز غلامی در نقش استاد افعی، وحید رونقی در نقش استاد میمون، محمدرضا صولتس در نقش استاد لک لک، مهرداد رییسی در نقش استاد اودوی.

دنبالهٔ آن فیلم‌های پاندای کونگ فو کار ۲ و پاندای کونگ فو کار ۳ هستند. اولین قسمت آن در سال ۲۰۰۸ و سومین قسمت آن در سال ۲۰۱۶ اکران شده‌است. پو شخصیت اصلی این مجموعه است. از این مجموعه چند بازی ویدئویی، چند فیلم کوتاه و دو مجموعه تلویزیونی ساخته شده‌ است.

این مجموعه بسیار مورد تحسین واقع شده‌ است؛ دو فیلم اول نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی و همچنین چندین جایزه آنی و مجموعه تلویزیونی آن نیز موفق به کسب ۱۱ جایزه امی شده‌ است. سه فیلم اول موفق‌ترین فیلم انیمیشن با بالاترین موفقیت اقتصادی در سال‌های انتشار خود بوده‌اند.

خواندن کتاب پاندای کونگ فو کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پاندای کونگ فو کار

اهالی دره‌ی صلح همگی به میدان مسابقه رفتند تا ببینند چه کسی به عنوان جنگجوی اژدها انتخاب می‌شود. پو هم که آرزوی دیدن این مسابقه را داشت کار خود را در رستوران رها کرد و خود را به آنجا رساند. ولی پو دیر به آنجا رسیده بود و با درهای بسته روبه‌رو شد. حالا پو باید راهی پیدا می‌کرد تا بتواند خود را به داخل برساند و مسابقه را تماشا کند.


نظرات کاربران

فرشته شادی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹

داستان را بسیار زیبا وکامل تعریف کرده است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان