دانلود و خرید کتاب ملکه یخی نانسی کوت ترجمه ندا بیگلری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ملکه یخی اثر نانسی کوت

کتاب ملکه یخی

معرفی کتاب ملکه یخی

کتاب ملکه یخی نوشتۀ نانسی کوت و ترجمۀ ندا بیگلری است. انتشارات فرواک این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر در مجموعۀ «قصه‌های جورواجور؛ مجموعه‌ای از بهترین داستان‌های کودکانه دنیا» منتشر شده است.

درباره کتاب ملکه یخی

این کتاب داستان دو خواهر به‌نام‌های السا و آنا است که پرنسس‌های سرزمین آرندل‌اند. آن‌ها با مادر و پدرشان زندگی می‌کنند و زندگی شادی دارند اما یک چیز غیرطبیعی در این میان وجود دارد. السا خواهر بزرگتر قدرتی دارد که اگرچه به‌نظر جذاب است اما می‌تواند بسیار خطرناک باشد. او می‌تواند همه‌چیز را به یخ تبدیل کند. 

این کتاب براساس یک انیمیشن مشهور به‌نام Frozen ساخته ۲۰۱۳ استدیو والت دیزنی پیکچرز است. کارتون فروزن بر پایه رمان ملکه برفی اثر نویسنده مشهور، هانس کریستین آندرسن، ساخته شده‌است. انیمیشن یخ زده پنجاه و سومین انیمیشن کلاسیک والت دیزنی است و بازیگران مطرحی نظیر: کریستن بل، ایدینا منزل و جاناتان گروف در آن به صداپیشگی کرده‌اند. 

انیمیشن یخ زده موفق به دریافت دو جایزه اسکار برای بهترین پویانمایی و بهترین ترانه اورجینال برای ترانه «رهاش کن»، جایزه بهترین پویانمایی گلدن گلوب، بفتا پنج جایزه آنی (شامل بهترین پویانمایی) و چند جایزه دیگر شده است. هم‌چنین این اولین اثر والت‌دیزنی بود که در آن دو پرنسس حضور داشتند. 

خواندن کتاب ملکه یخی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ملکه یخی

در پادشاهی آرندل ، آنا و اِلسا عاشق قصه‌ای بودند که مادرشان همیشه قبل از خواب در کودکی برایشان می‌خواند. قصه درباره‌ی یک مسیر اسرار آمیز بود که همه پاسخ‌ها در مورد گذشته را در خود داشت. قصه‌ی مادر باعث می‌شد که دختران به فکر فرو روند و تخیلات آن‌ها برانگیخته شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان