دانلود و خرید کتاب نیمه تاریک وجود دبی فورد ترجمه لیدا سیاهپوش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد

کتاب نیمه تاریک وجود

نویسنده:دبی فورد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نیمه تاریک وجود

کتاب نیمه تاریک وجود نوشته دبی فورد به شما برای بازپس‌گیری قدرت، خلاقیت، درخشش و رویاهایتان کمک می‌کند. این کتاب با ترجمه لیدا سیاهپوش منتشر شده است.

درباره کتاب نیمه تاریک وجود

نیمه تاریک وجود از بخشی از وجود شما سخن می‌گوید که آن را نادیده می‌گیرید و سعی می‌کنید وجودش را انکار کنید. دبی فورد در این کتاب به ما یاد می‌دهد که هر یک از ویژگی‌های انسانی موهبتی خدادادی‌اند که در هویت ما بسیار تاثیر دارند.

او به ما یاد می‌دهد تقسیم‌ کردن ویژگی‌های ذاتی به خوب و بد از دیدگاه تنگ و بسته‌ ما سرچشمه می‌گیرد وما را محدود می‌کند. او با شرح نمونه‌هایی زنده، شفاف و تکان‌دهنده از تجارب خود و مراجعه‌کنندگانش، چشم‌ها را به عمق وجود انسان می‌گشاید و اثبات می‌کند که همان بخش‌های مطرود وجودمان گنج‌هایی مدفون در تاریکی‌اند که چنانچه آن‌ها را بجوییم و بیابیم، می‌توانیم از دایره‌ سرگشتگی تکرار شکست‌ها، ناامیدی‌ها و درجا زدن‌ها در زندگی خود فراتر رویم و آن گونه که شایسته هستیم، زندگی کنیم. 

او می‌گوید هدف از آفرینش انسان این است که تمام جهان را به همراه خوبی‌ها و بدی‌هایش درون خود داشته باشد. به همین دلیل باید به انسانیت خویش اجازه دهیم جهانی شود، خود را بروز دهد تا بتوانیم آن چه را که شایسته خودمان است را دریافت کنیم.

خواندن کتاب نیمه تاریک وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دبی فورد

دبی فورد (۲۰۱۳-۱۹۵۵)، نویسنده و سخنران انگیزشی در حوزه خودیاری است. نخستین کتاب او «نیمه تاریک وجود» پس از آنکه در برنامه تلویزیونی «اپرا وینفری» معرفی شد، به لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد.

دبی فورد، به عنوان مشاور خانواده و راهنمای خودیاری، در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی گوناگون حضور پیوسته داشت و یک شخصیت رسانه‌ای محبوب و پرطرفدار به شمار می‌رفت.

او در سن ۵۷ سالگی پس از یک مبارزه طولانی با بیماری سرطان در خانه‌اش در سن‌دیگو درگذشت.

دبی فورد در سال ۲۰۰۰ موسسه‌ای را به نام خودش تاسیس کرد که خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به افراد و خانواده‌ها می‌دهد.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

طلا
۱۴۰۱/۰۹/۲۲

تو بی نهایت بزارید این کتاب رو هم متن هم صوتی بی نهایت باشن بتونیم بخونیم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان