دانلود و خرید کتاب دوره های آموزشی کارکنان دولت و ارتقای شغلی حسین حقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوره های آموزشی کارکنان دولت و ارتقای شغلی اثر حسین حقی

کتاب دوره های آموزشی کارکنان دولت و ارتقای شغلی

نویسنده:حسین حقی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دوره های آموزشی کارکنان دولت و ارتقای شغلی

کتاب دوره های آموزشی کارکنان دولت و ارتقای شغلی نوشتهٔ حسین حقی است و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب دوره های آموزشی کارکنان دولت و ارتقای شغلی

بالارفتن رتبه به معنای اضافه‌شدن حقوق و مزایا بوده که برای همه کارکنان دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما برخی از کارمندان و مدیران اطلاع ندارند که آموزش چه تاثیری در ارتقای شغلی آنها دارد و بر چه بخش‌هایی از احکام کارگزینی تاثیرگذار بوده و اگر نباشد چه ضررهایی در دریافتی خواهند داشت. به دلیل عدم آگاهی برخی کارکنان دولت به تاثیر امتیازات دوره‌های آموزشی در احکام کارگزینی و ارتقای شغلی خود و همچنین عدم اطلاع واحدهای آموزشی و موسسات متقاضی برگزاری دوره‌های آموزشی از این امتیازات، این کتاب تالیف شده است تا خوانندگان با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه بیشتر آشنا شوند.

خواندن کتاب دوره های آموزشی کارکنان دولت و ارتقای شغلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پس از مطالعه این کتاب توسط کارکنان دولت، آنها با امتیازات آموزشی و ارتباط آن با ارتقای شغلی خود و تاثیر آن بر احکام کارگزینی، زمان دریافت طبقه استحقاقی و زمان و شرایط دریافت رتبه، مشاغل کاردانی و کارشناسی، مشاغل عمومی و اختصاصی، نحوه محاسبه اضافه کار، ماموریت و با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در حوزه آموزش و آشنایی با دوره‌های آموزش عمومی، توجیهی بدو خدمت، بهبود مدیریت و ارزیابی عملکرد و... آشنا می‌شوند.

 همچنین واحدهای آموزش دستگاه‌های اجرایی و موسسات متقاضی برگزاری دوره‌های آموزشی، با تسلط به بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در حوزه آموزش و آشنایی با آموزش‌ دوره‌های عمومی، توجیهی، بدو خدمت، بهبود مدیریت شغلی و نحوه تصویب دوره‌ها و تاثیر آنها بر عملکرد و ارتقای کارکنان و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

بخشی از کتاب دوره های آموزشی کارکنان دولت و ارتقای شغلی

دوره‌های آموزشی توجیهی (بدو خدمت) و تصدی شغل: 

به آموزش‌هایی اطلاق می‌گردد که با دو هده الف) آشناساختن کارمندان جدید الاستخدام با اهداف و وظایف دستگاه اجرایی محل خدمت آنها، قوانین و مقررات استخدامی، کلیات قانون مدیریت خدمات کشوری، حقوق فردی و شغلی، محیط کار، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نظام اداری و ب) ایجاد توانایی‌های شغلی (دانش، مهارت و نگرش) مورد نیاز برای تصدی شغل توسط کارمندان جدید الاستخدام (رسمی، پیمانی و قراردادی) در بدو خدمت طراحی و اجرا می‌گردد. صدور حکم کارگزینی جدیدالاستخدام منوط به طی این آموزش‌هاست.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۷ صفحه

حجم

۵۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۷ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان