دانلود و خرید کتاب الکترونیک قدرت در سیستم های فتوولتائیک ماهیندا ویلاتگاموا ترجمه مهدی اخباری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الکترونیک قدرت در سیستم های فتوولتائیک اثر ماهیندا ویلاتگاموا

کتاب الکترونیک قدرت در سیستم های فتوولتائیک

معرفی کتاب الکترونیک قدرت در سیستم های فتوولتائیک

کتاب الکترونیک قدرت در سیستم های فتوولتائیک نوشته ماهیندا ویلاتگاموا و دولیکا نایاناسیری است و با ترجمه مهدی اخباری و علی قاسمی در انتشارات دانشگاه شاهد منتشر شده است.

درباره کتاب الکترونیک قدرت در سیستم های فتوولتائیک

تقاضای روزافزون برای انرژی الکتریکی و کاهش ذخایر سوخت فسیلی دلایل قانع‌کننده‌ای برای استفاده کارآمدتر از منابع انرژی موجود هستند. بنابراین، فن‌آوری‌های الکترونیک قدرت کارآمد و استراتژی‌های کنترل مناسب برای کاهش اتلاف انرژی و بهبود عملکرد آن‌ها مورد نیاز است. افزایش تقاضا برای انرژی، توسعه منابع انرژی جایگزین مانند پنل‌های فتوولتائیک (photovoltaic: PV)، سلول‌های سوختی و توربین‌های بادی را تحریک کرده است. پنل‌های PV به دلیل اندازه نسبی کوچک، عملکرد بدون صدا، نصب ساده و امکان نصب نزدیک‌تر به مصرف‌کننده، به‌عنوان منابع تجدیدپذیر جذابیت پیدا کرده‌اند. برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای انرژی الکتریکی، منابع انرژی‌های تجدیدپذیر، به‌ویژه سامانه‌های مبتنی بر فتوولتائیک (PV)، به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان جایگزین مناسب برای سیستم‌های تولید برق مرسوم (نیروگاه‌های با سوخت فسیلی)، در دنیا پذیرفته شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود که توان تولید شده توسط منابع انرژی تجدیدپذیر ۵۰ درصد از کل نیاز برق را در آینده نزدیک برآورده کنند. 

در این کتاب مروری کامل بر مبدل‌های الکترونیک قدرت با ساختارهای بهبود یافته که منحصراً برای اتصال پنل‌های PV خورشیدی استفاده می‌شوند، انجام شده است. سعی شده است بررسی ادبیات گسترده موضوع در کتاب با شبیه‌سازی‌های کامپیوتری نیز به‌خوبی پوشش داده شود. شبیه‌سازی‌ها در این کتاب مطمئناً به‌عنوان ابزاری برای انتخاب مناسب مبدل‌های الکترونیک قدرت برای سامانه‌های تبدیل انرژی خورشیدی می‌تواند در نظر گرفته شود.

خواندن کتاب الکترونیک قدرت در سیستم های فتوولتائیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب حاضر می‌تواند در دروس مختلف و در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری به‌عنوان مرجع و یا کتاب کمکی در کنار متون درسی در درس‌هایی مثل الکترونیک صنعتی، الکترونیک قدرت، انرژی‌های تجدیدپذیر، طراحی سامانه‌های خورشیدی و طراحی مبدل‌های الکترونیک قدرت مورد استفاده دانشجویان قرار گیرد. همچنین اهل فن و تخصص الکترونیک قدرت می‌توانند این کتاب را به‌عنوان مرجعی از انواع ساختارهای متنوع و پرکاربرد به کار گرفته از راهنمایی‌های آن در انتخاب ساختار مورد نیاز برای یک کاربرد خاص بهره ببرند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۴۰۰
تومان