دانلود و خرید کتاب ارتش خوب من سعید بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتش خوب من اثر سعید بختیاری

کتاب ارتش خوب من

معرفی کتاب ارتش خوب من

کتاب ارتش خوب من نوشته سعید بختیاری است. این کتاب راهنمای تیم‌سازی برای صاحبان کسب و کار، مشاوران مدیریت، کارآفرینان و مدیران است.

درباره کتاب ارتش خوب من

به نظر نویسنده کسب‌و‌کارها میدان یک جنگ واقعی هستند و تمام توان خود را به‌کار می‌گیرند تا سهمی از بازار و سودی از آن سهم به‌دست آورند. هیچ چیز شبیه‌تر از یک میدان جنگ برای درک کردن یک کسب‌و‌کار نیست. البته این جنگ صرفا در رقابت برای به‌دست آوردن مشتری نیست بلکه در تقابل با مجموعه‌ای مشکلات نظیر زنجیره تامین، مراجع قانونی (مالیات، تامین اجتماعی، وزارت کار و...)، منابع انسانی، نشریات و شبکه‌های اجتماعی است که شکست در هر یک از آنها علاوه بر ایجاد هزینه‌ها و تعهدات سخت، می‌تواند به نابودی کسب و کار منجر شود. حتی با پذیرفتن راهکارهایی نظیر استراتژی اقیانوس آبی و خلق ارزش و بازار جدید و پرهیز از مبارزه با رقبا باز هم این جنگ در مورد سایر عوامل و البته رقبای جدید وجود خواهد داشت. هر کسب‌وکاری که نتواند به منابع مناسب دسترسی پیدا کند و با خلق ارزش برای مشتریان خود، رضایت آن‌ها را به‌دست آورده و از این طریق حضور خود را در بازار استمرار بخشد، در وضعیت خطرناک شکست قرار گرفته و باید راه‌حل‌های مناسب، سریع و کارآمدی برای نجات خود طراحی و اجرا کند. البته فضای کسب‌وکار در دوره‌های زمانی متناوبی در شرایط آسان قرار گرفته و بدون تنش و سختی می‌توان درآمدهای خوب و عالی به‌دست آورد اما در یک بازه چند ساله متوجه خواهد شد که بهار کسب‌وکار می‌تواند زمستان‌های سرد وتابستان‌های سوزان هم داشته باشد و این کتاب کمک می‌کند صاحبان کسب‌وکار درک بهتری از شرایط داشته باشند.

خواندن کتاب ارتش خوب من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و صاحبان کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ارتش خوب من

شرایط سخت که به‌صورت دوره‌ای در فضای کسب‌وکارها و سازمان‌ها ایجاد می‌شوند صرفا ناشی از تنش‌های سیاسی و یا نظامی نظیر تحریم‌های اقتصادی نیست بلکه تا حد زیادی ناشی از تغییر سریع روش‌های کسب و کار و شرایط بازار و امکانات تکنولوژی هم می‌باشند. زمان چندان دوری نبود که آژانس‌های تاکسی درون شهری کسب و کار پر رونقی داشتند و گرفتن مجوز تأسیس یک آژانس نیاز به انواع سهمیه‌ها داشت و برای عموم تقریبا دست یافتنی نبود. اما این کسب و کار راحت و امن و بی‌خطر با یورش استارت آپ‌های حمل و نقل نظیر اسنپ و تپسی در هم شکست و شما امروزه به سختی می‌تواند نمونه‌ای از آن آژانس‌های سنتی را پیدا کنید و مهم اینکه این انقراض در زمانی کمتر از ۵ سال اتفاق افتاد. فروشگاه‌های زنجیره‌ای در هر کوچه و خیابانی در شهرهای بزرگ در حال راه اندازی هستند و رونق سوپر مارکت‌های محلی هر روز کم‌رنگ‌تر از قبل می‌شود. این خطرات برای هر کسب و کاری که گمان می‌کند در حاشیه امنی استقرار یافته قابل تصور است چرا که منابع و سودهای موجود در آن بازار رقیبان تازه نفس را جذب می‌کند و اگر سنگرهای مناسب تدارک دیده نشده باشد امکان موفقیت در برابر رقیب‌های مهاجم و جدید وجود نخواهد داشت.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان