دانلود و خرید کتاب یادگیری حروف الفبای انگلیسی از طریق تخیل مهدی ایزدخواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری حروف الفبای انگلیسی از طریق تخیل اثر مهدی ایزدخواه

کتاب یادگیری حروف الفبای انگلیسی از طریق تخیل

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب یادگیری حروف الفبای انگلیسی از طریق تخیل

کتاب یادگیری حروف الفبای انگلیسی از طریق تخیل؛ Learning English Alphabet by Imagination نوشتهٔ مهدی ایزدخواه است و انتشارات ندای کارآفرین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب یادگیری حروف الفبای انگلیسی از طریق تخیل

قدرت تخیل یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های انسان است که خداوند بزرگ به او عطا کرده است. بسیاری از مخترعان ، اختراعات خود را از طریق تخیل تبدیل به واقعیت کردند. بخشی از این قدرت عظیم باعث می‌شود ما بتوانیم تجسم کنیم و برای یادآوری بسیاری از شماره‌ها، کلمات و جملات در حافظهٔ خود یک سرنخ قرار بدهیم. سرنخ‌گذاشتن در حافظه باعث می‌شود که مطالب و اطلاعات با سرعت بیشتری بازیابی شوند و در نتیجه ما آ‌ن‌ها را به یاد می‌آوریم.

در این کتاب تلاش شده است قبل از اینکه دانش حروف الفبای انگلیسی به زبان‌آموزان منتقل شود، ابتدا تصاویری نشان داده شود که شباهت و یا متناسب حروف زبان انگلیسی باشند. سپس زبان‌آموز با استفاده از قدرت تخیل خود هر تصویری را در حافظهٔ خود متناسب با حرف مورد نظر قرار بدهد و در حافظهٔ تصویری خود یک سرنخ برای همه حروف قرار بدهد.

خواندن کتاب یادگیری حروف الفبای انگلیسی از طریق تخیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب کمک می‌کند زبان‌آموزان با سرعت و دقت بیشتری حروف الفبای انگلیسی را به یاد بیاورند و با آسانی بیشتری آن‌ها را بنویسند.

بخشی از کتاب یادگیری حروف الفبای انگلیسی از طریق تخیل

 آموزش حرف A بزرگ: در ابتدا یک کوه همراه با قلهٔ آن را تصویر کنید و سپس تصویر کوه را در کنار حرف A در حافظه‌تان تخیل دهید. متوجه خواهید شد که هر دو شباهت زیادی به هم دارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان