دانلود و خرید کتاب خواسته فرزندان از پدر و مادر گری گوری ای. لانگ‮‬‏‫ ترجمه حسین کامیاب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواسته فرزندان از پدر و مادر اثر گری گوری ای. لانگ‮‬‏‫

کتاب خواسته فرزندان از پدر و مادر

معرفی کتاب خواسته فرزندان از پدر و مادر

کتاب خواسته فرزندان از پدر و مادر نوشتۀ گری گوری ای لانگ و ترجمۀ حسین کامیاب است. انتشارات همخونه این کتاب را روانۀ بازار کرده است. کتاب، حاوی خواسته‌هایی است که فرزندان از پدر و مادر خود دارند.

درباره کتاب خواسته فرزندان از پدر و مادر

کتاب خواسته فرزندان از پدر و مادر برخلاف بسیاری از کتاب‌ها و نوشته‌هایی است که به انتظارات مادران و پدارن از فرزندان می‌پردازند. این کتاب دو فصل دارد. فصل نخست دربارۀ خواسته‌های دختر از پدر و مادر و فصل آخر در مورد خواسته‌های پسر از والدین‌اش است.

خواندن کتاب خواسته فرزندان از پدر و مادر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ آموزش و پرورش، به‌ویژه به والدین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خواسته فرزندان از پدر و مادر

«من خوب این را می‌فهمم چون خودم صاحب فرزند شده‌ام؛ من خوب این را می‌فهمم چون گاهی اوقات که در مسیر زندگی می‌ایستم و به پشت سرم نگاه می‌کنم، شگفت‌زده بابا را می‌بینم که با پسر نوجوانش جر و بحث می‌کند تا از او مراقبت کند.

بابای خوب من برای اینکه ما راحت‌تر زندگی کنیم، گاهی اوقات دو شغل داشت. مدام در تلاش بود تا مهارت‌های جدیدی کسب کند تا شغل بهتر و درآمد بهتری داشته باشد. او همه‌ی این کارها را به خاطر ما می‌کرد. هیچ‌‌وقت خدا نشد که قبل از اینکه همه‌ی نیازهای ما را تامین کند چیزی برای خودش بخواهد. خورد و خوراکمان که در حد کمال به راه بود، هدایایمان به موقع به دستمان می‌رسید و تعطیلات هم که دیگر برایمان بهشت بود. حتی الان هم که من به سن آن موقع‌های خودش رسیده‌ام می‌توانم روی کمک او حساب کنم. گاهی شده که نیمه شب برای مشکلی که جود داشته به او تلفن کرده‌ام و او در این سن و سال با روی گشاده و صبر و حوصله برای حل مشکلم تلاش کرده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۳۳۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان