دانلود و خرید کتاب نحوه برخورد با مدیر مانموهان جوشی ترجمه طوبی مردانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نحوه برخورد با مدیر اثر مانموهان جوشی

کتاب نحوه برخورد با مدیر

معرفی کتاب نحوه برخورد با مدیر

کتاب نحوه برخورد با مدیر نوشته مانموهان جوشی است و با ترجمه طوبی مردانی در انتشارات کنکاش منتشر شده است.  

درباره کتاب نحوه برخورد با مدیر

موفقیت هر سازمانی با استفاده موثر از منابع انسانی رابطه مستقیم دارد. آزمون حقیقی در خصوص توانایی ما به عنوان رهبر، مدیر و عضو تیمی در یک سازمان، به چگونگی ایجاد و نگهداری سازمان‌های انسانی در جهت اهداف مربوط می‌شود. این کتاب به شما یاد می‌دهد در یک سازمان با مدیر خود چطور رفتار کنید، همچنین به کارمندان نیروی انسانی کمک می‌کند تا بتوانند رفتار کارمندان با مدیر را تحلیل و بررسی کنند. 

خواندن کتاب نحوه برخورد با مدیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کارمندان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نحوه برخورد با مدیر

همه سازمان‌ها- در ورزش، تجارت یا دولت- به وسیله فردی ایجاد شده‌اند که یک ایده داشته است. افراد زیادی هستند که برای شروع چیزی ایده‌هایی دارند، اما تنها تعداد کمی از این ایده‌ها به موفقیت ختم می‌شوند. ایده اغلب با تمایلی مبهم برای انجام کاری چالش برانگیز آغاز می‌شود. برای اینکه این ایده به موفقیت نائل شود باید به چیزی تبدیل گردد که واقعا بخواهیم آن را انجام دهیم. وقتی بدانیم قرار است سازمان چگونه باشد و چه احساسی از آن برایمان تداعی گردد، آنگاه ایده‌ای واضح و روشن خواهیم داشت. سپس این ایده به تصویری از آینده تبدیل می‌شود، چیزی که معمولا با عنوان دیدگاه شناخته می‌شود.

۱.۱.۱ چطور دیدگاه را به نتیجه تبدیل کنیم

خیلی بعید است که یک نفر به تنهایی بتواند دیدگاهش را به نتیجه تبدیل کند. هر فردی برای انجام این کار به کمک و حمایت اعضای تیم خود نیاز دارد. این اتفاق به این شکل رخ می‌دهد:

- همه اعضای تیم باید بتوانند در این تصویر امکان رسیدن به رویا و آرزوی خود را ببینند.

- تصاویر باید همانگونه در ذهن دنبال شونده خلق شود که در ذهن رهبر وجود دارد.

- دیدگاه فردی یکی از اعضای تیم به دیدگاه مشترک اعضای دیگر می‌انجامد. آنگاه ممکن است آنها برای رسیدن به نتایج مطلوب آتی انرژی خود را به کار بندند.

۱.۲ هدف مدیریت

هدف اصلی مدیریت ایجاد ارزشی است که زیردستان بتوانند آن را ببینند. مدیران برای اینکه بتوانند موفق باشند، باید به نتایجی دست یابند که برای افراد درون سازمان، آنهایی که موفقیت سازمان برایشان مهم است، ارزش داشته باشد. مدیران باید نیازها و آرمان‌های زیردستان را برآورده سازند.

۱.۲.۱ مدیریت چیست؟

مدیریت فرآیند کار کردن با و از طریق افراد، گروه‌ها و منابع دیگر (تجهیزات، سرمایه، فناوری) است.

برای اینکه سازمان‌ها موفق شوند، کارکنان بخش مدیریت باید مهارت‌های بین فردی داشته باشند. دستیابی به اهداف سازمانی از طریق رهبری را مدیریت می‌گویند. بنابراین، هر فردی حداقل در یک سری فعالیت‌های خاص، مدیر است.

نظرات کاربران

کاربر ۴۹۷۲۹۲۸
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

تکراری و نامناسب با موضوع

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان