دانلود و خرید کتاب چیزهایی که مادرم هرگز نگفت و من دوست دارم دخترم بداند فاطمه دهقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چیزهایی که مادرم هرگز نگفت و من دوست دارم دخترم بداند اثر فاطمه دهقانی

کتاب چیزهایی که مادرم هرگز نگفت و من دوست دارم دخترم بداند

معرفی کتاب چیزهایی که مادرم هرگز نگفت و من دوست دارم دخترم بداند

کتاب الکترونیکی چیزهایی که مادرم هرگز نگفت و من دوست دارم دخترم بداند نوشتهٔ فاطمه دهقانی در انتشارات ملینا چاپ شده است. این کتاب مروری است بر چگونگی ایجاد رابطه صحیح بین مادر و دختر و انتقال تجربیات از طریق مادر به فرزندان دختر.

درباره کتاب چیزهایی که مادرم هرگز نگفت و من دوست دارم دخترم بداند

 دراین نوشتار سعی شده است ضرورت ارتباط عاطفی و منطقی دختر و مادر برای رویارویی دختران با چالش‌های مهم زندگی خویش مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مسایلی که دختران لازم است بدانند و مادران باید این اطلاعات را به صورت دوستانه در اختیار آنان قرار دهند، بیان گردد. در همین راستا نگارنده اطلاعاتی در مورد مسایل جنسی و سایر مسایل زندگی زناشویی و اطلاعات فردی و اجتماعی و انتقال تجربیات مادر به دختر در همه این موارد را بیان کرده و چگونگی بیدار کردن دختران توسط مادران در زمینه چالش‌های پیش روی آنان در زندگی جدیدی که پس از ازدواج شروع می‌کنند را بررسی کرده است.

کتاب چیزهایی که مادرم هرگز نگفت و من دوست دارم دخترم بداند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب چیزهایی که مادرم هرگز نگفت و من دوست دارم دخترم بداند

هر زنی یک دختر است؛ خواه این زن فرزند داشته باشد خواه نه، خواه مـادرش در قید حیات باشد خواه نه، او همیشه یک دختر خواهد بود. این یک حقیقت است و نیازی نیست آن را در مجرای پـژوهش‌هـای گـسترده، ارائه‌ی مقالات و جست‌وجوی حقایق و آمار و ارقام ثابـت کنـیم. یکـی از مهـمتـرین روابط، رابطه‌ی مادر و دختراست. حلقه‌ی ارتباط مادران و دختران بسیار قوی است و هـیچ مـادری قـادر نیـست چنین ارتباطی را با پسرش برقرار نماید.

اولین حلقه‌ی ارتباط با مادر در دوران نوزادی شکل می‌گیرد. شـکل‌گیـری ایـن حلقه، حتی قبل از متولد شدن نوزاد است. برای مثال: در رحـم، جنـین بـا ارسـال سیگنال، جریان تغذیه از طریق رگ‌های خونی مادر را افزایش مـی‌دهـد. ایـن یـک ارتباط تنیده است. اگر چه این ارتباط اولیه در مورد هر دو جنس صدق می‌کند اما اکثریت پـسران در سنین خردسالی برای هم‌سازی با پدرانشان، این حلقه‌ی ارتباط را قطع می‌کنند. 

نظرات کاربران

sorena
۱۴۰۲/۰۴/۲۱

شایدکتاب جالبی باشه، سعی شده که از دیدگاه مادر خانواده مسائل مهم زندگی رو به دختر خانم ها گوشزد و یا آموزش بده. ولی به نظر من مهترین موضوعی که هر مادری باید به دخترش یاد بده ، اشپزیه ....

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان