دانلود و خرید کتاب حکایت دولت و فرزانگی مارک فیشر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک  فیشر

کتاب حکایت دولت و فرزانگی

معرفی کتاب حکایت دولت و فرزانگی

کتاب حکایت دولت و فرزانگی نوشتهٔ مارک فیشر است و انتشارات ملینا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب حکایت دولت و فرزانگی

هر روزگار و عصری داستان‌های مخصوص خـود را مـی‌طلبـد، مخصوصا آن‌هایی که فرهنگ و ادبشان چنین تعریفشان مـی‌کنـد: «داستان‌هایی که گویای حقیقتی سـودمند هـستند.» ایـن کتـاب کوچـک، داسـتانی قــدرتمنــد و قـوی، داسـتانی کــه یکــی از سودمندترین حقایق را آشکار می‌سازد و بر ما عرضه می‌کند، این حقیقت را که توانگری و ثروت مالی، و یک زندگی نیک زیسته و پر از موفقیت، از اهدافی هستند که اگـر قـوانین موفقیـت را درک کنیم و به کار بگیریم، همه ما قدرت رسیدن به آن را داریم.

شاید داستان، ظریف‌تـرین صـورت بـرای بیـان ایـن حقـایق باشد، چون می‌توانیم در سادگی کودکانـه داسـتان بـا ذهـن نیمـه‌هوشیارمان، به طور مستقیم رابطه برقـرار کنـیم و دگرگـونی‌هـای مثبت فراوان و بزرگی را در زندگی‌مان خلق کنیم. نویـسندهٔ کتاب، دولتمندی اصیل است. یعنی به گفته‌اش عمل می‌کند و حکایتش را باید جدی گرفت. 

این کتاب را بارها باید خواند، دقیق مطالعه کرد و کـاملا بـه کـار بست. این کتاب مفید که از بسیاری جوانـب مـی‌توانـد دولتمنـدتان کنـد و از بعـضی جوانـب دیگــر بــسی رضـایت‌بخـش‌تــر و ارزشمندتر از ثروت مادی است. 

خواندن کتاب حکایت دولت و فرزانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌هایی با مضمون فلسفی و روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حکایت دولت و فرزانگی

روزگاری جوانی باهوش و زیرک زندگی می‌کـرد کـه دوسـت داشت دولتمند شود. سرشار از نومیدی‌ها و موانعی انکارناپذیر، ولی هنوز به ستارهٔ بخت خود معتقد بود. در حالی که در انتظار لبخند بخت خـویش بـود، بـه عنـوان دستیار مدیر حسابداری در یـک شـرکت تبلیغـاتی کوچـک کـار می‌کرد. حقوقش کافی نبود و مدتی بود که حس می‌کرد دیگـر از کارش لذت نمی‌برد. دیگر دست و دلش به کار نمی‌رفت.

در این فکر بود که کار دیگـری را شـروع کنـد، شـاید بتوانـد کتاب یا داستانی بنویسد که بـه وسـیلهٔ آن دولتمنـد و معـروف شود و کمبودهای مالی‌اش را یکدفعه و برای همیشه خاتمه دهد. اما آیا زیاده‌خواهی او کمی غیر واقع‌بینانه نبود؟آیـا از اسـتعداد و فنون کافی برای نوشتن کتابی پرفروش برخوردار بود، یـا ایـنکـه صفحات کتابش از سـردرگمی‌هـای دردنـاک نـامتمرکز فلاکـت درونش پرمی‌شدند؟ 



معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان