دانلود و خرید کتاب اصول مربیگری فیتنس و مقدمه ای بر مربیگری خصوصی ترجمه سیدمحمدصادق هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول مربیگری فیتنس و مقدمه ای بر مربیگری خصوصی اثر سیدمحمدصادق هاشمی

کتاب اصول مربیگری فیتنس و مقدمه ای بر مربیگری خصوصی

معرفی کتاب اصول مربیگری فیتنس و مقدمه ای بر مربیگری خصوصی

کتاب اصول مربیگری فیتنس و مقدمه ای بر مربیگری خصوصی نوشته سیدمحمدصادق هاشمی و مسلم اسدپور و کتایون کامکاری و گلاره خیراللهی است. این کتاب که مرجع مربیگری سطح ۳ یوروپ اکتیو است را انتشارات ندای مردم منتشر کرده است.

درباره کتاب اصول مربیگری فیتنس و مقدمه ای بر مربیگری خصوصی

هدف مربیان فیتنس از آگاه سازی جامعه نسبت به فواید ورزش شروع می‌شود و تا ایجاد وضعیت پایداری از تمرینات برای شاگردان ادامه می‌یابد. از آنجا که اصول ورزشی، از قلمرو صرفا ورزش و افزایش پارامترهای جسمانی به سمت محیط پزشکی، پیشگیری و درمان در حرکت است، برای شما به عنوان یک مربی آینده فیتنس FAE مهم است تا نه تنها دانش کاری خوب را در مورد بسیاری از انواع برنامه‌های بدنسازی داشته باشید بلکه قادر باشید آنها را در وضعیت‌هایی به غیر از جمعیت‌های ورزشکار نیز اعمال کنید. تحقیق در مورد تمرین قدرتی رو به رشد بوده و به سرعت روند رشد ادامه خواهد داشت.

مربی فیتنس وظیفه دارد شاگردان خود را در تمامی عوامل مربوط به آمادگی جسمانی تا حد امکان رشد دهد و در این راه نیاز به دانستن اطلاعات روز و استاندارد است. کتاب پیش رو به عنوان کتاب مرجع مربیگری لول ۳ است که برای شما داوطلبین دوره‌های FAE زیر نظر سازمان EUROPEACTIVE به فارسی ترجمه شده است.

این کتاب که دارای فصل آناتومی و فیزیولوژی به جهت ضرورت کسب اطلاعات پایه مربیان برای مربیگری است، فصل تغذیه به عنوان یکی از رکن‌هایی که موفقیت مربی را برای رساندن شاگرد به هدف خود تضمین می‌کند و فصل سوم این کتاب مربوط به برنامه‌ریزی و نحوه عملیاتی کردن برنامه‌ها همراه با کارایی بالا برای شاگردان است، فصل چهارم این کتاب نیز علاوه بر مروری از فصل‌های قبلی به نحوه انجام حرکات کششی، کار باوزنه و بعضی از ادوات حوزه فیتنس پرداخته است. امید است با مطالعه این کتاب، داوطلبین مربیگری و علاقه‌مندان، سطح دانش خود را در این حوزه بالابرده و این دانش را به صورت عملی در باشگاه های فیتنس پیاده‌سازی‌کنند. 

خواندن کتاب اصول مربیگری فیتنس و مقدمه ای بر مربیگری خصوصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مربیگری فیتنس پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۷ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۷ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان