دانلود و خرید کتاب دشمن یک چشم سیدمهدی موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دشمن یک چشم اثر سیدمهدی موسوی

کتاب دشمن یک چشم

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دشمن یک چشم

کتاب دشمن یک چشم نوشته سیدمهدی موسوی است. این کتاب را نشر شهید کاظمی برا کودکان منتشر کرده است.

درباره کتاب دشمن یک چشم

تیزپر هد‌هد کوچکی است که به شهر صعده در یمن آمده است تا برای عمویش کمی غذا پیدا کند، اما ناگهان متوجه می‌شود چیزی درست نیست، همه‌جا صدا‌های بلند می‌آید و خاک و دود همه جا را گرفته است. تیزپر متوجه می‌شود که این‌جا جنگ است، جنگی سخت و هولناک. این کتاب داستانی از جنگ یمن است برای کودکان تا حقیقت جهان را بهتر درک کنند. 

خواندن کتاب دشمن یک چشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به‌تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب دشمن یک چشم

عماد در حالی که بغض کرده بود، گفت: «می دانی مامان؛ از آن وقتی که دشمن، مدرسه‌ی‌مان را بمباران کرده، فهمیدم سعودی‌ها چقدر بی‌رحم‌اند.« چشم‌های عماد پر از اشک شد و ادامه داد: «آن روز در بمباران مدرسه که پایم شکست، خیلی از هم کلاسی‌هایم زیر آوار ماندند.«

مادر، عماد را در آغوش گرفت و گفت: «پسرم، غصه نخور! همه چیز درست می‌شود. به امید خدا، پیروز می‌شویم و همه‌ی شان را از یَمن بیرون می‌کنیم.« با حرف‌های عماد و مادرش، تیزپر یاد خوابی که دیده بود، افتاد. آرام از اتاق بیرون آمد. کنار پنجره نشست و به فکر فرو رفت. با خودش گفت: «فکر کنم تعبیر خوابم را فهمیدم. معنی آن گرگ‌ها، کفتارها و سگ‌های وحشی، دشمن‌هایی هستند که به سرزمین یمن حمله کرده‌اند.» ناگهان یادش آمد برای عموهدهدش غذا پیدا نکرده. اصلا آمده بود به شهر صعده تا برای عموهدهد کمی خرده نان ببرد. پر زد و از توی باغچه، خرده نان‌هایی را که عماد برای پرنده‌ها ریخته بود، برداشت و رفت سمت آشیانه‌اش.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه