دانلود و خرید کتاب ماجراهای حمید و نانو در خوزستان ابوالفضل حقیقی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجراهای حمید و نانو در خوزستان اثر ابوالفضل حقیقی‌پور

کتاب ماجراهای حمید و نانو در خوزستان

معرفی کتاب ماجراهای حمید و نانو در خوزستان

کتاب ماجراهای حمید و نانو در خوزستان نوشتهٔ ابوالفضل حقیقی‌پور است و انتشارات نواندیشان دنیای کتاب آن را منتشر کرده است. 

درباره ماجراهای حمید و نانو در خوزستان

برنامه ساماندهی و توسعه محصولات آموزشی فناوری نانو با هدف سامان‌دهی و کمک به ارتقای کمی و کیفی محصولات آموزشی نانو در راستای اهداف سند چشم‌انداز ده‌سالهٔ دوم ستاد توسعه فناوری نانو طرح‌ریزی و اجرا شده است. توانمندسازی و حمایت از شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه تولید محصولات آموزشی فناوری نانو و نیز حمایت از توسعه بازار و صادرات محصولات ایشان از جمله خدمات ستاد توسعه فناوری نانو در این برنامه است.

شرکت نوآوران توسعه فناوری تکتا در راستای اجرای برنامهٔ سامان‌دهی و توسعهٔ محصولات آموزشی ستاد فناوری نانو اقدام به توسعه محصولات آموزشی و اسباب بازی با هدف انتقال مفاهیم و کاربرد فناوری‌های پیشرفته کرده است.

کتاب ماجراهای حمید و نانو در خوزستان به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با فناوری نانو نوشته شده است. این کتاب کاربردهای فناوری نانو در جهت رفع مشکلات زیست‌محیطی را برای دانش‌آموزان شرح می‌دهد.

خواندن ماجراهای حمید و نانو در خوزستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کودکان و نوجوانان ایران‌زمین مناسب است.

بخشی از ماجراهای حمید و نانو در خوزستان

بعد از مدتی انتظار روز رفتن به سفر فرا رسید. حمید با خوشحالی به همراه مامان و بابایش سوار ماشین شدن و به راه افتادن. یواش و یواش رفتن و رفتن تا اینکه به یک شهر با مناظر دیدنی و قشنگ رسیدن.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۱۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان