دانلود و خرید کتاب در سایه لیلا اسکویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در سایه اثر لیلا اسکویی

کتاب در سایه

نویسنده:لیلا اسکویی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب در سایه

کتاب در سایه نوشته لیلا اسکویی است. این کتاب را انتشارات ندای مردم منتشر کرده است. 

درباره کتاب در سایه

کتاب داستان زندگی شیدا است، او در انتظار شوهرش است و ما از ذهن شیدا دنیا و اتفاقات اطرافش را می‌بینیم. شیدا روان‌پزشک است و در انتظار سپهر همسرش است. او متوجه شده است همسرش به او خیانت کرده است و قرار است با هم راهی پیدا کنند. ما از نگاه شیدا به سراغ زندگی‌اش می‌رویم، زندگی‌ای که او از آن راضی نیست و نمی‌تواند خودش باشد و مدام مجبور است به چیز دیگری وانمود کند.

خواندن کتاب در سایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب در سایه

دخترک خیلی داشت، هجده سال بود. نفهمیدم کی آمد و شروع کرد به قدم رو رفتن. فکر کنم یک ربعی از آمدنش، می‌گذشت. برعکس اولش که از بودنش خوشحال شدم که یکی شبیه خودم پیدا شده، دیگر از ِ صدای تلک و تلک پاشنه‌هایش کلافه شده بودم. معلوم بود که تازه راه افتاده است، یعنی یا امروز اولین قرارش بود یا اولین بار بود که پاشنه بلند می‌پوشید! از اضطرابش می‌شد فهمید که چقدر ذوق دارد، اما به من چه ربطی داشت! الان فقط آن پاشنه‌هایش روی اعصابم بود. چند بار خواستم تمام آموزش‌های یوگا و تن‌آسایی و کوفت و زهرمار را ببوسم و بگذارم کنار و بروم یقه‌اش را بگریم و بگویم: اگر ش... داری، پارک رو به رو!

در شال خاکستری که دور دهانم پیچیده بودم و بوی تلخی دهان ناشتایم را گرفته بود، نفس عمیق کشیدم که بر خودم مسلط شوم. نمی‌دانم چه اصراری داشتم که یادم نرود من یک روان‌پزشکم!

جفتش که آمد، صدای تلک و تلک پاشنه‌هایش به ملچ وملوچ چندش‌آوری تبدیل شد. چشم از ساختمان سفید و لوکس «یاس» برنمی‌داشتم؛ اما ناخودآگاه گوشم را سنجاق کرده بودم به صدای آن‌ها.

قرارمون پنج و بیست دیقه بود، الان پنج و سی و دو دیقست!

صدایش شبیه جیرجیر لولای زنگ زده در بود. پس به حساب ساعت دختر، سه ساعت از ایستادنم می‌گذشت. چقدر بین پنج و سی‌و‌دو دقیقۀ آدم‌ها فرق هست. من هم مثل او منتظر بودم. راستی، من منتظر چه کسی هستم؟ همسرم؟ عشقم؟ یا جواب یک سؤال؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۲۱,۹۰۰
۱۰,۹۵۰
۵۰%
تومان