دانلود و خرید کتاب بررسی سیستم های قدرت (۱) حسین عسکریان ابیانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی سیستم های قدرت (۱) اثر حسین عسکریان ابیانه

کتاب بررسی سیستم های قدرت (۱)

معرفی کتاب بررسی سیستم های قدرت (۱)

کتاب بررسی سیستم های قدرت (۱) نوشتهٔ حسین عسکریان ابیانه و حسین ترکمن است و مرکز نشر دانشگاه امیرکبیر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بررسی سیستم های قدرت (۱)

انرژی الكتريكی و تأمين آن برای مصارف مختلف خانگی، صنعتی، تجاری و كشاورزی يكی از نيازهای عمده جامعه بشری است. بررسی، تحليل و طراحی سيستم‌ها و شبكه‌های در سطوح مختلف آن، برای همه دانشجويان رشته برق و به‌خصوص‌ دانشجويان رشته قدرت امری ضروری است. در اين زمينه کتاب بررسی سیستم های قدرت به‌صورت تلفيقی روش‌های علمی و كاربردی را برای مهندسين برق تحليل می‌کند.

مطالب كتاب به شش فصل تقسيم می‌شود: در فصل اول به مرور مختصری از توسعه صنعت برق جهان و ايران و آمارهای صنعت برق ايران، چارت تشكيلاتی وزارت نيرو و همچنين مطالب و زمنه‌هايی كه در آينده در خصوص انرژی الكتريكی و سيستم‌های قدرت وجود دارد می‌پردازد. در فصل دوم مفاهيم توان و مدارهای تک‌فاز و سه‌فاز قدرت و مقادير نسبت به واحد شرح داده می‌شود. فصل سوم به پارامترهای خط انتقال شامل مدل كردن ظرفيت خازنی، راكتانس خازنی، ضريب القايی، راكتانس سلفی و ارتباط آن با جداول واقعی اين پارامترها از خطوط می‌پردازد. در فصل چهارم به روابط ولتاژ و جريان و ارتباط آن با توان انتقالی و تعاريف پارامترهای مربوطه و تحليل ماكزيمم توان عبوری و دياگرام‌های مربوطه پرداخته می‌شود. در فصل پنجم به روش‌های پخش بار الكتريكی همچون گوس سايدل، نيوتن رافسون و همچنين روش‌های سريع و ساده‌سازی‌شده نظير پخش بار سريع مجزاشده پرداخته می‌شود. در فصل ششم به سيستم‌های توزيع و پخش انرژی كه مربوط به ولتاژهای سطح پايين و مصرف‌كننده است، اختصاص دارد. در اين بخش مفاهيمی چون تلفات در اين شبكه‌ها و نقطه ژرف و غيره مورد تجزيه و تحليل قرار می‌گيرد. 

خواندن کتاب بررسی سیستم های قدرت (۱) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همهٔ دانشجويان رشتهٔ برق، به‌خصوص‌ دانشجويان رشتهٔ قدرت مناسب است.




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۱ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۱ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان