دانلود و خرید کتاب مبانی نظری، عملی و تصمیم‌‌ گیری در برنامه‌‌ ریزی حمل و نقل شهری ترجمه غلامرضا شیران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی نظری، عملی و تصمیم‌‌ گیری در برنامه‌‌ ریزی حمل و نقل شهری اثر غلامرضا شیران

کتاب مبانی نظری، عملی و تصمیم‌‌ گیری در برنامه‌‌ ریزی حمل و نقل شهری

معرفی کتاب مبانی نظری، عملی و تصمیم‌‌ گیری در برنامه‌‌ ریزی حمل و نقل شهری

کتاب مبانی نظری، عملی و تصمیم‌‌ گیری در برنامه‌‌ ریزی حمل و نقل شهری با ترجمه غلامرضا شیردان و مهرداد کریمی و مهیار فردی یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته شهرسازی این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

درباره کتاب مبانی نظری، عملی و تصمیم‌‌ گیری در برنامه‌‌ ریزی حمل و نقل شهری

شهرهای قابل زیست جهان توانسته اند در دهه‌های گذشته با استفاده از توان سیستم فکری و اصول برنامه‌ریزی حمل و نقل، بر مشکلات و پیچیدگی‌‌‌های حمل‌‌‌ونقل شهری و بویژه بر تعاملات آن با کاربری زمین و محیط زیست فایق آمده و از آثار زیانبار انسانی، اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی آن بکاهند. درک صحیح از اصول برنامه ریزی حمل و نقل بویژه در ابعاد شهری و تشخیص تفاوتهای آن با تخصص‌های مرتبط دیگر مثل مهندسی حمل و نقل، مهندسی راه و ترابری و مهندسی ترافیک در مدیریت شهرها و حفظ محیط زیست و ارتقاء کیفیت زندگی شهری بسیار کلیدی است. کتاب حاضر پیشرفت‌‌‌های انجام‌‌‌شده در این زمینه را نشان داده و همزمان ترکیب به‌‌‌روز و منحصربه‌‌‌فردی از موضوعات نظری و عملی و تصمیم گیری در برنامه‌ریزی حمل و نقل شهری را به شیوه‌ای ساده و با ذکر نمونه‌های قابل درک ارائه می‌کند. این اثر می‌تواند الهام‌بخش مدیران و پژوهشگران و دانشجویان در انجام وظیفه خطیر پایدارتر‌‌کردن و منعطف‌‌‌تر‌‌کردن شهرها، بویژه در پایدارسازی حمل و نقل شهری باشد.

خواندن کتاب مبانی نظری، عملی و تصمیم‌‌ گیری در برنامه‌‌ ریزی حمل و نقل شهری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه شهرسازی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان