دانلود و خرید کتاب انسان طوبی حمید پورعیسی چافجیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انسان طوبی اثر حمید پورعیسی چافجیری

کتاب انسان طوبی

معرفی کتاب انسان طوبی

کتاب انسان طوبی نوشتهٔ حمید پورعیسی چافجیری است و میراث ماندگار آن را منتشر کرده است. این کتاب سلسله مباحث انسان در اسلام را شامل می‌‌شود.

درباره کتاب انسان طوبی

خدا، انسان و جهان، سه محور اساسی اندیشهٔ بشری است که در طول تاریخ و در همهٔ جوامع، همواره پرسش‌های مهم، اساسی، اندیشه‌سوز و اندیشه‌ساز، دربارهٔ آن‌ها مطرح شده و می‌شود و تمام تلاش فکری بشر متوجه این سه کانون و یافتن پاسخ‌های درست و مناسب برای پرسش‌های مربوط به آن‌هاست. در این میان شناخت انسان و حل معماها و رازهای نهفتهٔ آن از اهمیت ویژه برخوردار است و رشته های علمی مختلف و دانمشندان فراوانی را به خود مشغول ساخته است. در تعالیم ادیان آسمانی به ویژه اسلام، پس از مسئلهٔ خدا، انسان، محوری‌ترین مسئله به شمار آمده و آفرینش جهان، فرستادن پیامبران و نزول کتاب‌های آسمانی برای رسیدن او به سعادت نهایی‌اش صورت گرفته است. این کتاب به صورت کامل و مبسوط به «انسان» از دیدگاه اسلام می‌پردازد و تمام جوانب معنوی و اخلاقی و انسانی و مادی او را درنظر می‌گیرد.

خواندن کتاب انسان طوبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند دربارهٔ انسان از دیدگاه اسلام بیشتر بدانند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انسان طوبی

انسان شناسی اسلامی، تصویری است که اسلام از انسان عرضه می‌کند. در مورد حقیقت انسان، دو دیدگاه قابل طرح است؛ یکی اینکه گوهر آدمیان امر یگانه‌ای است و تفاوت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی موجود بین آنها به پوسته‌ها و عوارض مرتبط است. در مقابل، این نظر وجود دارد که گوهر آدمی در زمان‌ها یا در بین اقوام و ملل گوناگون با یکدیگر مختلف است.



نظرات کاربران

کاربر 4686313
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

بدرد نخور

پارسا
۱۴۰۲/۰۴/۳۰

اگر می‌خواهید سردرد بگیرید کتاب مناسبی هستش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان