دانلود و خرید کتاب قوانین، مقررات و آئین نامه‌های اجرایی حمل و نقل در ایران حمیدرضا شفیعی نیکو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین، مقررات و آئین نامه‌های اجرایی حمل و نقل در ایران اثر حمیدرضا شفیعی نیکو

کتاب قوانین، مقررات و آئین نامه‌های اجرایی حمل و نقل در ایران

انتشارات:پژواک عدالت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قوانین، مقررات و آئین نامه‌های اجرایی حمل و نقل در ایران

کتاب قوانین، مقررات و آئین نامه های اجرایی حمل و نقل در ایران نوشته حمیدرضا شفیعی نیکو و شیوا سرتیاک است که در نشر پژواک عدالت منتشر شده است. 

درباره کتاب قوانین، مقررات و آئین نامه های اجرایی حمل و نقل در ایران

بشر هیچ‌گاه بدون قانون و آئین زندگی و مقررات اجتماعی به‌سر نبرده است و از ابتدا به ضرورت مقرراتی، چه به‌صورت آداب و رسوم، چه قانون مدوّن اذعان داشته است.

البته نقش قانون تنها در بازدارندگی خلاصه نمی‌شود. از سوی دیگر، قانون هرچند ناقص، در رساندن به کمال و سعادت افراد تأثیر ویژه‌ای دارد. در باروی قانون، استعدادها شکفته می‌شود و هویت واقعی فردی و جمعی انسان‌ها بروز می‌کند. در پناه قانون، اجتماعی سالم پدید می‌آید تا با برآورده شدن منطقی نیازها، انسان سیر تعالی و صعود را طی کند، همچنان‌که با نبود آن، راه سقوط و انحطاط را می‌پیماید.

بدین‌‌ترتیب احساس نیاز به قانون، به‌عنوان معیارهای عام برای تعیین منطقه مجاز هرکس، یک ضرورت عینی - تاریخی است.

کتاب حاضر نیز که ظرف مدت یک‌سال و با بهره‌گیری از تجربیات نگارندگان تهیه شده، براساس این انگیزه شکل گرفت که گامی در جهت آگاهی‌بخشی و آشنایی هرچه بیشتر همکاران کارشناس، مهندسان و پژوهشگران در رشته حمل‌ونقل و راه و ترابری به‌منظور کمک در پژوهش و تحقیقات‌شان محسوب شده و ایشان را در آشنایی هرچه بهتر با قوانین و آئیننامه‌های حمل‌ونقلی، یاری رسانده و همراهی کند. در این کتاب که شامل فصول ۱- مقررات و آئین‌نامه‌های اجرایی مرتبط با پایانه‌های عمومی ۲- مقررات و آئیننامههای اجرایی مرتبط با اتوبوس‌رانی ۳- مقررات و آئیننامههای اجرایی مرتبط با تاکسیرانی ۴- مقررات و آئین‌نامه‌های اجرایی مرتبط با ترافیک ۵- مقررات و آئیننامههای اجرایی مرتبط با راه‌آهن شهری ۶- مقررات و آئیننامههای اجرایی مرتبط با راهنمایی و رانندگی ۷- مقررات و آئین‌نامه‌های اجرایی مرتبط با امور جزائی ۸- مقررات و آئین‌نامه‌های اجرایی مرتبط با بیمه است، تلاش شده است که اهّم مطالب مرتبط با حمل‌ونقل در ایران از ابعاد مختلف فنی، حقوقی و آئین‌نامه‌ای مطرح شود.

خواندن کتاب قوانین، مقررات و آئین نامه های اجرایی حمل و نقل در ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه قانون و قانون‌گذاری  پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۴ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان