دانلود و خرید کتاب آزمایش تست نفوذ، برنامه های وب با متاسپلویت ترجمه حسام محمدی ده چشمه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزمایش تست نفوذ، برنامه های وب با متاسپلویت اثر حسام محمدی ده چشمه

کتاب آزمایش تست نفوذ، برنامه های وب با متاسپلویت

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آزمایش تست نفوذ، برنامه های وب با متاسپلویت

کتاب آزمایش تست نفوذ، برنامه های وب با متاسپلویت نوشته حسام محمدی ده چشمه است. این کتاب هنر ظریف استفاده از متاسپلویت ۵ برای تست نفوذ برنامه‌های وب است و آن را موسسه آموزشی تالیفی ارشدان منتشر کرده.

درباره کتاب آزمایش تست نفوذ، برنامه های وب با متاسپلویت

در دنیای فناوری امروز که به‌سرعت در حال تحول است، صنعت امنیت با سرعتی خارق‌العاده در حال تغییر است، درحالیکه تعداد حملات سایبری مربوط به سازمان‌ها نیز به‌سرعت در حال افزایش است. برای محافظت از خود در برابر این حملات در دنیای واقعی، بسیاری از شرکت‌ها، ممیزی‌های امنیتی و ارزیابی ریسک و آسیب‌پذیری را در مدیریت فرآیند خود آورده‌اند که برای کمک به شرکت، در ارزیابی خطرات مربوط به دارایی‌های تجاری خود، طراحی‌شده است. برای محافظت از این دارایی‌ها، بسیاری از شرکت‌ها، متخصصان امنیتی را باهدف شناسایی خطرات، آسیب‌پذیری‌ها، تهدید در برنامه‌ها و شبکه استخدام کرده‌اند. برای یک متخصص امنیت، ایجاد مهارت‌های آنها و آشنایی با آخرین حملات بسیار مهم است. همچنین، برای بهبود کارایی، بسیاری از افراد از متاسپلویت به‌عنوان اولین انتخاب خود جهت بهره‌برداری و شناسایی نقاط ضعف، استفاده می‌کنند. در مورد بهره‌برداری و پس از بهره‌برداری از شبکه ، ما منابع زیادی در اختیارداریم، اما ازنظر برنامه‌های وب، بسیاری از متخصصان امنیتی متاسپلویت را انتخاب نمی‌کنند. این کتاب به مشاوران و متخصصان امنیتی کمک می‌کند تا با توجه به برنامه‌های وب، توانایی‌های متاسپلویت را ببینند. همچنین خوانندگان را قادر می‌سازد تا با کمک متاسپلویت با کارایی بیشتری روی پروژه‌های آزمایش نفوذ برنامه‌های وب مربوط به خود، کار کنند.

این کتاب شامل پنج بخش و پانزده فصل برای آزمایشگرهای نفوذ، هکرهای اخلاقی، مشاوران امنیتی و هرکسی که اطلاعاتی در مورد تست نفوذ برنامه‌های وب دارد و می‌خواهد درباره آن بیشتر بیاموزد یا در چارچوب متاسپلویت فعالیت می‌کند، طراحی شده است. 

خواندن کتاب آزمایش تست نفوذ، برنامه های وب با متاسپلویت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۲۴ صفحه

حجم

۵۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۲۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان