دانلود و خرید کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال سایمون کینگزنورث ترجمه نگین سنگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال اثر سایمون کینگزنورث

کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال

معرفی کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال

کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال نوشتۀ سایمون کینگزنورث و ترجمۀ نگین سنگری، مژگان کمپانی و زینب گودرزی است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب دربارۀ بازاریابی دیجیتال است.

درباره کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال

کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال یک راهنمای جامع دربارۀ بازاریابی دیجیتال است.

با مطالعۀ کتاب سایمون کینگزنورث، می‌توان با مفاهیم بازاریابی دیجیتال، چگونگی کارکرد آن و خطاهای رایج در بازاریابی دیجیتال آشنا شد. به عبارت دیگر، با خواندن این کتاب می‌توان بازاریابی آنلاین را آموخت.

کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال، به‌صورت گام‌به‌گام و با زبانی ساده و روان، مطالبی دربارۀ اینکه چگونه می‌توان در محیط آنلاین عمل کرد و پیروز شد، ارائه می‌کند.

خواندن کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال

«مانند هر کتاب و هر راهبرد بازاریابی دیگری، بهترین نقطه برای آغاز، همان شروع کردن عملی کار است. بازاریابی دیجیتالی به مانند یک غول در حال رشد و پیشرفت است که چنگال‌های خود را عمیقاً در تک‌تک فرآیندهای درون سازمان‌ها فرو برده است. در نگاه اول شاید این موضوع عجیب به نظر برسد اما واقعیت این است که بازاریابی دیجیتالی تنها با مسیر دنیای مدرن همسو شده است. در حال حاضر، بازاریابی دیجیتالی به بخش مهمی از تصمیمات مهم سازمان در خصوص توسعه محصول و قیمت‌گذاری و حتی روابط عمومی و استخدام تبدیل شده است. ما در این کتاب به دنبال یافتن چرایی این موضوع هستیم. حال زمان هیجان‌انگیزی برای ورود به بحث بازاریابی دیجیتالی است.

بازاریابی دیجیتالی اغلب با بازاریابی آنلاین اشتباه گرفته می‌شود. با ورود به قرن ۲۱، اکثر کسب‌وکارها در مراحل نهایی گسترش حضور خود در قالب شبکه‌های اینترنتی بودند. ایمیل به یک ابزار پیش پا افتاده تبدیل شد و فناوری نیز به افراد کمک می‌کرد تا به سادگی حضور خود را در شبکه‌های اینترنتی مدیریت کنند. سپس سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری مدتی برای مدیریت پایگاه‌های داده استفاده می‌شد. همچنین، برخی از سازمان‌ها با استفاده از رویکردهایی مشابه تبلیغات رسانه‌ای، بنرهایی را روی صفحات وب‌سایت خود قرار می‌دادند. شرکت‌های پیشرو نیز روی راهبرد خود در خصوص موتور جستجو و حتی همکاری از طریق بازاریابی مشارکتی کار می‌کردند. همه این موارد، نمونه‌ای از بازاریابی آنلاین بود که به مرور زمان، سبب شکل‌گیری تیم‌ها و متخصصانی در این حوزه شد.

حال باید پرسید در عصر حاضر چه تغییری ایجاد شده است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت انقلاب رسانه‌های اجتماعی به طور کامل اینترنت و رفتار مصرف‌کننده را تغییر داده است. نفوذ پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت، میزان استفاده از اینترنت و انتظارات کاربران را بیش از ۴۰ درصد و در بیش از ۹۰ درصد کشورهای جهان افزایش داده است. این تجزیه و تحلیل‌ها به سطحی رسیده است که نه تنها می‌توانید رفتار مصرف‌کنندگان را در خصوص میزان مصرف تحلیل کنید، بلکه می‌توانید اطلاعات جمعیت‌شناختی (دموگرافیکی) و حتی علایق آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آورید. هجوم تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها به عرصه جهانی، سبب پدیدار شدن انواع اپلیکیشن‌ها شده است. همچنین، استفاده از صفحه لمسی در تمام دستگاه‌ها در حال افزایش است. گوگل به سازمان عظیمی تبدیل شده که در سطح جهانی قادر به جستجو است. تلویزیون‌ها جای خود را به دستگاه‌های هوشمند و مجهز به بلوتوث با سطح دیگری از توانمندی داده‌اند. علیرغم جمعیت به نسبت سالمند، درصد خیلی کمی از افراد ترس از فناوری دارند. می‌توانید باز هم این دلایل را ادامه دهید، اما واضح است که در حال حاضر مفهوم دیجیتال بسیار وسیع‌تر از کانال‌های آنلاین ۱۵ سال پیش بوده و در نتیجه باید در همه کارهایی که می‌کنید گنجانده شود. در مورد کانال‌های مدرن بازاریابی دیجیتالی با جزئیات بیشتر در فصول ۵ تا ۸ بحث خواهد شد.

یک نکته کلیدی که باید در همین ابتدای کار مورد توجه قرار گیرد، این است که تمرکز این کتاب بر بازاریابی دیجیتالی است و واژه بازاریابی نیز به اندازه واژهٔ دیجیتال مهم است. بسیاری از سازمان‌ها به سمت ایجاد دپارتمان‌های بازاریابی دیجیتالی و دپارتمان‌های دیجیتال که مجزا از دپارتمان بازاریابی هستند، حرکت کرده‌اند. بدین ترتیب، بازاریابی دیجیتالی به شکلی ضروری، تبدیل به بخشی جدایی‌ناپذیر از تمام فعالیت‌های بازاریابی شده است. این فعالیت‌ها شامل روابط عمومی، هدایت خلاق، برند، مدیریت ارتباط با مشتری، حفظ مشتری، توسعه محصول، قیمت‌گذاری، پیشنهادات (گزاره‌های ارزش)، ارتباطات و در حقیقت کل آمیختهٔ بازاریابی می‌باشد. باید خاطر نشان کرد که ایجاد یک فضای بسته و مجزا برای فعالیت دیجیتال بسیار خطرناک است و موفقیت تنها از طریق درک واقعی مزایای راهبردی یکپارچه‌سازی کامل بازاریابی با مفهوم دیجیتال محقق خواهد شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان