دانلود و خرید کتاب راز آئینه کیمیاگر افشین آزادفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز آئینه کیمیاگر اثر افشین آزادفر

کتاب راز آئینه کیمیاگر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز آئینه کیمیاگر

کتاب راز آئینه کیمیاگر نوشتۀ افشین آزادفر است. انتشارات آرمان رشد این کتاب را روانۀ بازار کرده است. با این کتاب، می‌آموزید مس خود را به طلا تبدیل کنید.

درباره کتاب راز آئینه کیمیاگر

کتاب راز آئینه کیمیاگر راه رسیدن به طلای درون را به خوانندۀ خود نشان می‌دهد. این مهم، به‌وسیلۀ شناخت خود میسر می‌شود. افشین آزادفر در عنوان این کتاب از واژۀ کیمیاگر استفاده کرده است؛ زیرا کیمیاگران مس را به طلا تبدیل می‌‏کردند. از این رو، ما نیز می‌‏توانیم کیمیاگر خویش باشیم و با ورود به درون و دیدن آینه‌‏های‌مان به آگاهی برسیم.

زبانِ این کتاب به دو صورت است: یکی نثر ساده و روان و دیگری نثر ادبی و عرفانی.

می‌توان این کتاب را در جرگۀ جستار نویسی قرار داد.

خواندن کتاب راز آئینه کیمیاگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مباحث خودشناسی و ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره افشین آزادفر

افشین آزادفر در سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمد.

او تحصیلات دانشگاهی ندارد، ولی تحقیق، پژوهش و مطالعات بسیاری در مورد انسان‌شناسی، ادیان و کتاب‌های آسمانی انجام داده است.

افشین آزادفر در زمینهٔ تطبیق معیارها، قوانین و احکام مشترک بین کتب آسمانی، جملات مشترک و شباهت‌های کتاب قرآن کریم، انجیل، یوحنا، متاء، اوستا، عهد عتیق نیز مطالعه و پژوهش کرده است؛ که به گفتۀ خودش هر گاه زمانش برسد این گنجینه را منتشر خواهم کرد.

او همچنین در مورد قوانین حقوقی، مدنی و کیفری نیز مطالعه و پژوهش داشته است.

بخشی از کتاب راز آئینه کیمیاگر

قبل از هرکسی، از درونم به خویش تبریک می‌گویم، خدای متعال و توانگر را شاکرم که مرا دوباره آفرید، حالا می‌دانم که آفرینش را می‌توان هر لحظه تجربه کرد، تغییر را می‌توان ایجاد کرد و از نزدیک آن را لمس کرد و حس کرد و درک کرد، پس ای جویندگانِ کمال بیائید با هم همراه شویم تا این واژه‌های زیبا را به حقیقت تبدیل کنیم و تولدی دوباره، تغییر و کیمیاگر شدن و اَبر انسان شدن و نهایتاً انسانِ خدایی شدن را از جایگاه نظاره بر آئینهٔ درون ببینیم و حس کنیم. من در مقابل درگاهی ایستاده‌ام که لوحی عظیم ملقب به نام مقدس عشق، ایمان، کمال، سعادت، بخشندگی و انسانیت بر آن حک شده است، یقین دارم که در این دَم، وارد دنیایی خواهیم شد که از قبل تقدیر، فطرت و طرح الهی زندگیتان بوده و دنیایی جدید خواهیم ساخت، دنیایی که با ذهنیت و تصویرهای بسیار زیبا، مجذوبمان خواهد کرد، به‌راستی که جهان و هستی و زندگی بسیار زیباست، زیرا در این دَم با هم به شناخت ناشناخته‌ها خواهیم رفت و جبرانِ لحظه‌های از دست رفته را خواهیم کرد، جسم و روح خود را با انوار الهی که از درون دیده خواهد شد، نورانی خواهیم کرد و می‌توانیم با اشتیاق در معنویت و توانگری و کرامت، خود نیز خالق زیبایی‌ها باشیم، نظاره کنیم.

من قدرت خدا و خالقم را در درونم یافتم. منشأ هستی، بی‌نهایت بخشنده و توانگر است که فراوانی‌ها و نعمات کائنات را در وجود و درون تمام مخلوقاتش به عظمتِ عشقِ مطلقش هدیه کرده و همگان را بهره‌مند نموده و مجوزِ طلبِ بی‌اندازهٔ هدایای آفرینش در تمام ذرات و مخلوقاتش را صادر کرده که هرآنچه را که بخواهیم، می‌توانیم در جهت انسانیت، سعادت، کمال، بخشندگی، ایمان و عشق از حق بهره‌مند شویم؛ زیرا خواستن، توانستن است. به‌راستی! قدرتِ عشقِ مطلق خدای یکتایم است که مرا این‌گونه مجذوب عشق خود کرده، آری اگر عاشق شویم توانایی قدرت عشق منشأ هستی را رؤیت می‌کنیم و رایحهٔ خوش و نسیم روحانی آن را با تمام وجود حس می‌کنیم. از آئینهٔ درونم دریافتم که هر خواسته و نیازم از درونم مهیا و حاصل می‌شود که خود هبه‌ای بی‌منت از آن منشأ توانگری و انوار الهی موجود در کائنات است. به‌راستی نگاشته‌اند که از خود بطلب هر آنچه خواهی، ما همگی ذره‌ای از وجود خدای یکتای واحد و ناظر او در تمام عالمِ هستی هستیم که خود این ناظر، در عمیق‌ترین و مقدس‌ترین هستهٔ وجودمان که وجدان نام دارد، حک و سکون و قرار یافته، چون بعد از تعویض لباس تن به سوی عالم باقی و جاودانگی، وجدان است که در آن عالم پاسخگوی اعمال و روش و عملکردمان خواهد بود، جسم به خاک می‌رود و وجدان و روح به سوی خدا باز می‌گردد، پس باید توانگر شد به‌راستی توانگری اینست که بهترین‌ها را برای دیگران بخواهی، هدیه نمایی و از خداوند طلب نمایی که توانگری از درون مهیا می‌شود، چون خدا درون همهٔ ما حضور و وجود دارد، پس از بیرون کاری حاصل نمی‌شود، حال نگرش به درون و رؤیت آئینه‌های درون، هدیه‌ایست از جانب خدای قادر مطلق و متعال، مهربان و بخشنده و توانگر و عاشق...

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان