دانلود و خرید کتاب رمز و راز قهرمانی ویلیام اچ. مک‌ریون ترجمه شهربانو کیامرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رمز و راز قهرمانی اثر ویلیام اچ. مک‌ریون

کتاب رمز و راز قهرمانی

معرفی کتاب رمز و راز قهرمانی

کتاب رمز و راز قهرمانی نوشتهٔ ویلیام اچ. مک‌ریون با ترجمهٔ شهربانو کیامرادی در انتشارات متخصصان چاپ شده است.

درباره کتاب رمز و راز قهرمانی

این کتاب درباره‌ٔ قهرمانان و فضیلت‌هایی است که آن‌ها دارند. شاید با خودتان بگویید من چطور می‌توانم شخصیت مرد یا زن شجاع، دلسوز، مهربان یا متواضع چنین داستان‌هایی باشم؟ به من اعتماد کنید، شما می‌توانید!

رمز و راز این زندگی قهرمانانه از ذات طبیعی ما نشئت می‌گیرد؛ اما بیشتر ما به یادگیری نیاز داریم و باید آن را بیاموزیم. ما باید آن را در زندگی دیگران ببینیم و سپس همانند آینه آن را در خود انعکاس دهیم. ما نیاز داریم که با گام‌های کوچک، کیفیت زندگی خود را بالا ببریم؛ همان‌هایی که اساس شخصیت ما را می‌سازند.

امیدوارم شما هم بتوانید داستان‌های خودتان را در این کتاب بیابید و این‌ها درس‌هایی باشد برای ساخت زیربنای زندگی‌تان و ارزش گذاشتن به حرمت دیگران. حقیقت تلخ این است که هیچ سوپرمنی برای نجات ما نخواهد آمد. هرکدام از ما بخشی از این کار هستیم، هرکدام از ما باید قهرمان درونش را بیابد و آن را متجلی سازد؛ پس، از فرصت استفاده کن، محکم بایست و تصمیم بگیر!

کتاب رمز و راز قهرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب رمز و راز قهرمانی

بعدها فهمیدم این تواضع چارلی دوک به‌سختی به‌دست آمده است. پس از فرود در ماه او یک قهرمان ملی بود. جذابیت، شهرت و ثروتش تنش زیادی روی ازدواج و خانواده‌اش به‌جا گذاشت. همه‌ی این‌ها از زمانی‌که داتی مسیحی شد تغییر کرد و چارلی هم دنباله‌روی آن شد. دین مسیحیت به آن‌ها فروتنی آموخت و کمک کرد تا دریابند عظمت جهان، پیچیدگی‌های بی‌اندازه‌ی طبیعت، داستان تکامل انسان، بزرگ‌ترین دستاوردهای شخصی ما حتی یک قدم زدن روی ماه، در برابر قدرت خداوند ناچیز است. در انجیل قنا ۱۲:۲۳ مسیح می‌گوید: «هرکس خود را بزرگ‌تر و برتر از دیگران ببیند تحقیر خواهد شد و هرکس خود را کوچک بشمارد بزرگ و متعالی می‌شود.»

اما این فقط مسیحیت نیست که فروتنی را به‌عنوان فضیلت انسانی مورد ستایش قرار می‌دهد. قرآن هم می‌گوید: «بندگان مهربان آن‌هایی هستند که با فروتنی راه می‌روند.» در انجیل عهد عتیق آیه‌ی ۲:۱۱ آمده است: «خرد با فروتنی همراه است.» کنفوسیوس می‌گوید: «فروتنی پایه‌ی همه‌ی فضیلت‌هاست» هندو عقیده دارد که تنها فروتنان هستند که می‌دانند چگونه از خصلت‌های خوب دیگران قدردانی کنند و آن را محترم بشمارند. بودا می‌گوید: «اگر فکر کنید همیشه برحق هستید، چیزی از زندگی نخواهید آموخت.»

حتی سقراط، بزرگ‌ترین فیلسوف یونان که با جسارت تمام ادعا می‌شد عاقل‌ترین فرد یونان است می‌دانست که خرد انسان در مقایسه با خدا بی‌ارزش یا هیچ است. فروتنی ساده‌ترین خصلت در میان همه‌ی خصلت‌های قهرمانانه است که تاکنون بیان شده است. فروتنی یعنی آگاهی به اینکه علم انسان، قدرت بدنی انسان و ثروت انسان، همگی در مقایسه با عظمت، پیچیدگی، قدرت و شکوه جهان هستی بسیار کمرنگ و ناچیز است. هرقدر در برابر جهان اصلی متواضع باشیم بیشتر متوجه می‌شویم که تفاوت‌هایمان تا چه اندازه کوچک است و به‌احتمال زیاد درمی‌یابیم که ادراکمان چقدر هیجان‌زده است که قدرتمان می‌تواند بر کوچک‌ترین چالش‌ها همانند سخت‌ترین آن‌ها فائق آید. احترام، زاییده‌ی فروتنی است. احترام برای آنچه نمی‌دانیم. احترام برای آنچه نمی‌توانیم به‌آسانی ببینیم. با این رویکرد متواضعانه به زندگی به‌احتمال زیاد ستایشگر زیاد زیبایی محیط اطرافمان هستیم، به یافته‌های یک میکروسکوپ همانند ستارگان خیره می‌شویم و حیرت می‌کنیم، برای انجام کارهای کوچک خدمت به دیگران ترغیب می‌شویم و با دیگران همان‌طور رفتار می‌کنیم که آن‌ها با ما رفتار می‌کنند.

فروتنی این قدرت را دارد که ما را به یکدیگر نزدیک‌تر کند و نقش هر قهرمان متحد کردن مردم است، نه جدایی انداختن میان آن‌ها.

فروتن باشید، فروتنی برازنده‌ی شماست!

رمز و راز قهرمانی

سعی می‌کنم فروتنی پیشه کنم

تا محدودیت‌های دانش، درک و قدرتم را بشناسم.

معرفی نویسنده
ویلیام اچ. مک‌ریون
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵

ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشستة نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل‌مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به‌شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۹۳۲۴۷
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

قصد داشتم بخرم ولی چون جلدکتاب فقط مردای شاغل رو شامل میشد منصرف شدم.باعثه تاسفه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۱۰۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان