دانلود و خرید کتاب ۷۰۰ ترفند بازاریابی املاک علی گداری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷۰۰ ترفند بازاریابی املاک اثر علی گداری

کتاب ۷۰۰ ترفند بازاریابی املاک

معرفی کتاب ۷۰۰ ترفند بازاریابی املاک

کتاب  ۷۰۰ ترفند بازاریابی املاک نوشته علی گداری است. این کتاب را  انتشارات آفتاب گیتی برای تمام فعالان حوزه ملک منتشر کرده است.

درباره کتاب ۷۰۰ ترفند بازاریابی املاک

بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می‌شود. بازاریابی به هنر فروش نیز معروف است؛ ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید. بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسبترین بازار و بخشهایی که سازمان می‌تواند در آنجا به صورت مفیدتر و موثرتر حضور یابد و پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مردم باشد. به عبارتی، بازاریابی تلاشی آگاهانه است برای تخصیص بهینه منابع و ایجاد نوعی تخصص در بازار. هدف مدیریت بازاریابی مشارکت بازارهای هدف و ساخت روابط سودرسان با آنها است. صنعت املاک و مستغلات می‌تواند یک رقابت سخت باشد. آنچه با اهمیت است این است که نباید از سختی‌های انتخاب این شغل ترسید و بایستی با درایت و دقت موانع را یک به یک از پیش رو برداشت. یکی از موضوعات مهم برای موفقیت در این مسیر انتخاب آگانه و دقیقِ تیپِ شخصیتی است. برای موفقیت در املاک و مستغلات نوع خاصی از شخصیت فردی لازم است، و آشنایی با ویژگی‌های یک مشاور املک موفق بسیار مهم است. این کتاب ابتدا به‌شما کمک می‌کند بفهمید برای فعالیت در این حوزه ویژگی‌های لازم را دارید یا نه و بعد شما را برای یک مشاور املاک خوب شدن همراهی می‌کند.

خواندن کتاب ۷۰۰ ترفند بازاریابی املاک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه ملک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۷۰۰ ترفند بازاریابی املاک

بازاریابی سببی

در این نوع از بازاریابی، مشتری و شرکت بطور مشترک به دنبال یک سبب و دلیل هستند که برای هردوی آن ها حائز اهمیت است. از جمله نیازمندی های این بازاریابی این است که شما بدانید که چه چیزهایی برای شرکت یا سازمان شما مهم است و به دنبال چه هستید! یا بطور ساده، قصد کمک به چه کسی در این دنیا را دارید؟

یک مثال خوب از این نوع بازاریابی، کمپانی کفش تامز است که با تغییر شعار خودش توانست یک اعتبار و خوش‌نامی قابل توجهی میان مشتریانش پیدا کند.

شعار قدیمی:

با خرید هر کفش، یک جفت کفش رایگان هدیه بگیرید!

شعار جدید:

با خرید هر کفش، یک جفت کفش رایگان به یک انسان نیازمند هدیه می‌دهیم!

بازاریابی مجاورتی

با استفاده از بلوتوث یا وای فای، خودتون رو به مردمی که در مجاورت شما قرار دارند معرفی می‌کنید و محصول یا سرویس خود را ارائه می‌دهید. حتما سازوکار قدیمی از این بازاریابی را دیده اید که با ورود به محدوده غرفه نمایشگاه، از شما میخواهند تا بلوتوث خود را روشن کنید و نرم افزار آن ها بر روی موبایل خود نصب کنید.

از جمله سازوکارهای جدید این نوع بازاریابی، ارسال پیامک‌های مبتی بر مکان است که از طریق دکل‌های مخابراتی انجام می‌شود و حتی بهتر از آن اختراع جدید دانشجویان ایرانی است که گلوری نام دارد. با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید به یک شعاعی از محدوده اطرافتان پیام خود را بصورت صوت یا متن، برسانید. برای مثال توسط اختراع گلوری می‌توانید با ارسال یک پیامد خوش آمد گویی برای افراد نزدیک کسب و کارتان، آن‌ها را دعوت کنید تا از مغازه شما دیدن کنند و از تخفیفات ویژه آن بهره ببرند.

بازاریابی رابطه ای

بسیاری از شرکت‌ها به جای اینکه مشتریانشان را در معرض سیل انبوه تبلیغات اجباری قرار دهند، بر روی رابطهٔ خود با مشتری تمرکز دارند. این کار سبب می‌شود تا مشتریان وفادار پیدا کنید و این نوع مشتریان کسانی هستند که خیلی اوقات به خاطر علاقه به برندتان از شما خرید می‌کنند، نه رفع کردن نیازشان؛ درست مانند خیلی از مشتریان شرکت اپل. طبق بررسی‌های انجام شده توسط شرکت والگرینز، مشتریانی که از طریق چند کانال (سایت، موبایل، شبکه های اجتماعی و … خرید می‌کنند، ۶ مرتبه بیشتر از میانگین دفعات خرید عمده مشتریان، خرید داشته اند.

بازاریابی املاک و مستغلات
علی خویه
سرمایه‌گذار موفق در املاک و مستغلات
پویان طوفانی
۷۵ اشتباه سرمایه‌گذاران در املاک و مستغلات
رابرت شمین
مسئولیت حقوقی مشاورین املاک در نظام کنونی
داود جعفری
بازی ثروت
لیلا وطن‌دوست
مهارت‌های کاربردی فروش و بازاریابی
علی دنیادیده
بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت
پورتر اریسمن
آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات
محمد ابراهیم حسینی زاده
املاک و مستغلات
مارک ویکتور هانسن
مدیریت سرمایه‌گذاری
جین برت
قوانین و مجوزهای مشاورین املاک
مصطفی حاجی‌محمدعلی شیرازی
مشاور صفر تا صد علمی املاک
علی گداری
پولسازی در املاک و مستغلات
رابرت شمین
۱۰۰۱ راز بنگاه های املاک
امیرهمایون کاشانی‌کیا
ارتباطات موثر در املاک
فرشید نادری نژاد
مادها (مشاور املاک دوست‌داشتنی)
احمد انصاری
موفقیت نامحدود در فروش
برایان تریسی
شگردهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
رابرت کیوساکی
رهبری در قرن ۲۱
دارن هاردی
کشت و پرورش زعفران
اسماعیل امانی

نظرات کاربران

سورنا۲۱۱
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

به معنای واقعی کلمه فاجعه بود و فقط وقت تلف کردن بود به شدت مطالب تکراری داشت و در مجموع نکته‌ی خاصی نداشت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۲۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان