دانلود و خرید کتاب امنیت اقتصادی سال ۱۳۹۵ و پیش بینی سال ۱۳۹۶ محمد جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امنیت اقتصادی سال ۱۳۹۵ و پیش بینی سال ۱۳۹۶ اثر محمد جعفری

کتاب امنیت اقتصادی سال ۱۳۹۵ و پیش بینی سال ۱۳۹۶

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب امنیت اقتصادی سال ۱۳۹۵ و پیش بینی سال ۱۳۹۶

کتاب امنیت اقتصادی سال ۱۳۹۵ و پیش بینی سال ۱۳۹۶ نوشته محمد جعفری و سجاد برخورداری است. این کتاب را انتشارات تدبیر اقتصاد منتشر کرده است.

درباره کتاب امنیت اقتصادی سال ۱۳۹۵ و پیش بینی سال ۱۳۹۶

امنیت اقتصادی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای رشد و توسعه اقتصادی کشورها به شمار می‌آید. تقویت این مولفه یکی از وظایف حاکمیتی دولت‌ها در اقتصاد است. فضای امن اقتصادی برای فعالان این حوزه شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانند آینده را پیش‌بینی کرده و فعالیت‌های اقتصادی خود را دنبال نمایند. ازاین‌رو، همواره نیاز است دولت‌ها از تهدیدات پیش‌روی امنیت اقتصادی آگاه بوده و تدابیر لازم برای کاهش آسیب‌پذیری اقتصاد ملی از تهدیدات را اعمال نمایند.

آگاهی از وضعیت امنیت اقتصادی هر کشوری نیازمند رصد آن به صورت پیوسته است. ایران نیز همانند سایر کشورها در راستای رشد و توسعه اقتصادی پایدار، حفظ و پایداری امنیت اقتصادی را به‌عنوان یک هدف اصلی همواره مورد توجه قرار داده است. در این راستا رصد وضعیت امنیت اقتصادی کشور به‌عنوان یک اصل کلیدی در مدیریت کلان اقتصادی کشور مورد پذیرش قرار گرفته و در این راستا، بررسی وضعیت فعلی و پیش‌بینی وضعیت آینده و همچنین شناسایی تهدیدات بالقوه امنیت اقتصادی، مورد تاکید قرار گرفته است.

به منظور پیش‌بینی تهدیدات اقتصادی پیش‌روی اقتصاد کشور، در این کتاب تلاش شده است در حوزه‌های مختلف، وضعیت امنیت اقتصادی و تهدیدات پیش‌روی آن با لحاظ دو مولفه کلیدی شامل سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و همچنین انتخابات سال ۱۳۹۶ مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به مولفه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، وضعیت حوزه‌های مختلف اقتصاد ملی برای این سال پیش‌بینی شود. 

خواندن کتاب امنیت اقتصادی سال ۱۳۹۵ و پیش بینی سال ۱۳۹۶ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان