دانلود و خرید کتاب به سوی پیشرفت بی پایان چی. پی. اس. باوا ترجمه محمدرضا اوحدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به سوی پیشرفت بی پایان اثر چی. پی. اس. باوا

کتاب به سوی پیشرفت بی پایان

معرفی کتاب به سوی پیشرفت بی پایان

کتاب به سوی پیشرفت بی پایان نوشته چی. پی. اس. باوا است و با ترجمه محمدرضا اوحدی و سارا فربودمنش در نشر آسیم منتشر شده است. 

درباره کتاب به سوی پیشرفت بی پایان

موفقیت یک امر اتفاقی نیست. بسیاری از ما در برخی زمینه‌ها به اوج خود می‌رسیم، ولی پس از مدتی این شرایط را از دست می‌دهیم. مسئله ما این است که چگونه می‌توان همواره در اوج بود و موفقیتهای بیشتری را در زندگی کسب کرد.

شما می‌توانید خودتان را به گونه‌ای تنظیم و برنامه‌ریزی کنید که همیشه به دنبال هدفهای بزرگ و در چرخه‌ای از موفقیت، موفقیتهای بیشتری را به دست آورید.

در دنیای امروز با دانش و اطلاعات محدود گذشته نمی‌توان زندگی کرد. هر روز اتفاقات بسیاری زندگی ما را دستخوش مسائل جدیدی می‌کند که پاسخگویی به آن ساده و در توان همه افراد نیست. کتاب حاضر با عنوان به سوی پیشرفت بی‌پایان، در حقیقت یک راهنمای عملی برای همه افرادی است که نیاز به اطلاعات و دانشی بیشتر برای بهبود وضع خود دارند. این کتاب بدون شک برای همه افراد، به خصوص جوانان و مدیران جوان، سودمند و قابل استفاده خواهد بود.

تأکید اصلی کتاب بر افزایش توان فردی از طریق شناخت خود و توجه به توانایی‌های درونی است و روش‌های مشخصی را برای موفقیت در عرصه کار و تلاش اجتماعی نیز نشان می‌دهد. 

نویسنده کتاب، جی. پی. اس باوا، یک متخصص روابط عمومی و تحصیلکرده دانشگاه واشنگتن امریکاست که مدتهای زیادی از دوران زندگی خود را به عنوان یک دیپلمات در بسیاری از کشورها صرف توسعه تکنیکهای مدیریت و ارتباطات با شرکتها و مدیران مختلف آن کرده است. باوا در کشورهای امریکا، آلمان، هلند، فنلاند و روسیه زندگی کرده و تجارب بسیاری در مشاوره سازمانها و شرکتهای مختلف در این کشورها داشته است. او در مجلات و ژورنالهای مدیریتی، مقالات تخصصی بسیاری را به چاپ رسانده و کتابها و مقالات بسیاری نیز برای استفاده عمومی انتشار داده است.

 این کتاب ابعاد تازه‌ای از تواناییهای شما را آشکار می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه با خودتان به عنوان یک دوست، یک راهنما و یک محافظ عمل کنید و به بالاترین هدفهای خود در زندگی برسید و در نتیجه به یک آرامش و رضایت خاطر کامل دست پیدا کنید.

خواندن کتاب به سوی پیشرفت بی پایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رشد موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب به سوی پیشرفت بی پایان

تمام ترقی و پیشرفتهای بشر، مرهون حضور و مشارکت افرادی بوده است که رویاهای بزرگ در سر داشته‌اند، به دنبال هدفهای باشکوه بوده‌اند و انتظار زیادی از خود داشته‌اند. آنها کسانی بوده‌اند که برای ساختن و پیدا کردن راهی بهتر در زندگی پافشاری کرده‌اند. از ویژگی این افراد می‌توان به تعهد، احساس مسئولیت، تمرکز روی مسائل و همچنین دقت در زندگی و کار اشاره کرد.

این افراد قادر بوده‌اند که توان درونی و بیرونی خود را متمرکز کرده و به نتایج بزرگی دست پیدا کنند، نتایجی که سهم مهمی در پیشرفت جامعه بشری نیز داشته است.

بشر امروزه با فضاپیماهای غول‌پیکر راههای جدیدی برای کشف جهان پیرامون خود یافته است. امروزه موضوع پیشرفتهای ژنتیک و تولیدمثل غیر جنسی برای کشورهای مختلف اهمیت زیادی یافته و بشر به پیشرفتهای عظیمی در عرصه‌های علمی و فنی نائل شده است. با این حال، بشر امروزی کماکان نگاه خیلی جدی‌ای به مسئله «خود» و درک و شناخت آن نداشته است و با خود بیگانه به نظر می‌رسد.

چیزی که به نظر اهمیت بیشتری دارد این است که «خود» از همه چیز به شما نزدیک‌تر است، در همه جا با شماست و تنها همراه و همدم همیشگی شماست.

همه افراد بشر از یک گوهر وجودی و فطری برخوردارند. آنچه اهمیت زیادی دارد این است که فرد چگونه این گوهر وجودی را به کار می‌گیرد. آدمی می‌تواند به کشف آن بپردازد و یا آن را تخریب کرده و ازبین ببرد. مطمئناً نتیجه این دو خیلی متفاوت است.

در شرایطی که سرمایه فکری ارزش زیادی پیدا کرده شما مجبور هستید که به دنبال مهارتها، تکنیکها و تواناییهایی باشید که تضمین‌کننده موفقیت شما در کار و زندگی باشد. اما موفقیت برای شما زمانی به دست می‌آید که همه دانسته‌ها و دانش خود را برای هدف مورد نظر به کار بگیرید. برای مثال، وقتی که در سر جلسه امتحان هستید، نیاز دارید که اطلاعات و آنچه خوانده‌اید را به یاد بیاورید. و یا زمانی که برای آزمون استخدامی اقدام کرده‌اید، نیاز دارید اطلاعات و دانسته‌های شما به دردتان بخورد. ولی اگر عصبی و ناراحت باشید، مطمئناً این اطلاعات و دانسته‌ها به ذهن شما در زمان مناسب خطور نمی‌کند و شما مجبور هستید جلسه امتحان را با برگه سفید ترک کرده و در آزمون استخدامی نتیجه‌ای نمی‌گیرید.

در اینجا منظور ما این است که شما با مفهوم و معنی «خود» آشنا شوید. این امکان برای شما وجود دارد که با درکی از خود، با آگاهی زندگی کنید و از انرژی مثبت آن برای شکل دادن به زندگی خود استفاده کنید. این آگاهی کمک می‌کند که اندیشه و عمل خود را خودتان طراحی و زندگی را هدایت کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان