دانلود و خرید کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال جسیکا راجرز ترجمه الناز علاف جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال اثر جسیکا راجرز

کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال

معرفی کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال

کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال نوشته جسیکا راجرز است و با ترجمه الناز علاف جعفری و فاطمه رشیدی مفرد منتشر شده است. این کتاب اطلاعات کاملی در اختیار مخاطبان درباره بازاریابی دیجیتال قرار می‌دهد. 

درباره کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال

حوزه بازاریابی نگرشی جدید در چگونگی برقراری ارتباط برندها با مشتریان، ارتباط مشتریان با برندها، و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر ایجاد کرده‌است. فن‌آوری‌های دیجیتال مانند تلفن‌های همراه، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و پست الکترونیکی (ایمیل)، منجر به پیدایش مقوله‌ای با عنوان چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال می‌شود.

با توجه به توانایی منحصر به فرد دیجیتال در برقراریث تعامل میان مصرف‌کنندگان و جوامع مختلف، نه تنها می‌تواند ابزار بسیار قدرتمندی برای ایجاد برندها باشد بلکه برای تقویت و تداوم روابط نیز ابزار مناسبی به‌شمار می‌آید.  دیجیتال دیگر تنها متعلق به آینده نیست بلکه در روزگار کنونی مورد استفاده قرار گرفته است. داشتن یک استراتژی مناسب در بازاریابی دیجیتال می‌تواند منجر به ایجاد سابقه قوی در فعالیت‌های آنلاین یک سازمان و معرفی یک برند و افزایش میزان خرید و فروش آن سازمان خواهد شد. همچنین منجر به ایجاد تغییراتی خواهد شد که افزایش تعداد مشتریان، بالا رفتن میزان فروش و رشد و پیشرفت را در پی خواهد داشت. 

 اجزاء چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال یک تجربه برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند. همه این اجزاء (مثل وب‌سایت‌ها، تصاویر، محتوای شبکه‌های اجتماعی، محتوای برنامه‌های تلفن همراه و سایر موارد) باید همان ذهنیت مورد دلخواه را از برند در ذهن مشتری‌ها ایجاد کنند و پیام‌های تبلیغی یکسانی را به آنها منتقل کرده و در عین حال در فعالیت‌های کلی برندسازی سهیم باشند. عناصر مختلف فن‌آوری‌های بازاریابی دیجیتال را به عنوان یک پازل در نظر بگیرید. هر قطعه از این پازل با دیگر قطعات آن متناسب و هماهنگ است تا بتواند تصویری یکپارچه را به‌وجود آورد. این کتاب راهنمایی برای فعالان این حوزه است. 

خواندن کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت کسب‌وکارشان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب چشم انداز بازاریابی دیجیتال

امروزه، مشتریان میزان مشخصی از اعتبار و ارتباط را از یک برند توقع دارند که البته تا حدودی بیش از حد انتظار است. ما به عنوان بازاریاب، موظف به پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در زمان مناسب و ارائه خدمات از طریق کانال مناسبی هستیم. این تفکر که باید بسیاری از روش‌ها را کنار بگذاریم و ببینیم چه پیش می‌آید به هیچ وجه موثر و پایدار نیست. و این درست جایی است که داشتن یک بازار هدف و یا مخاطب هدف اهمیت پیدا می‌کند. یک بازار هدف یا به طور خاص‌تر یک مخاطب هدف، می‌تواند یک مخاطب خاص را از میان مصرف‌کنندگان مشخص کند که محصولات و خدمات شما را مناسب‌تر می‌دانند. اصطلاح مخاطب هدف به طور کلی در میان شرکت‌هایی که (B۲C) کسب و کار به مصرف‌کننده هستند محبوبیت بیشتری نسبت به شرکت‌های کسب و کار به کسب و کار (B۲B) دارد. شناسایی بازار هدف یا مخاطب هدف این امکان را به شما خواهد داد که استراتژی خود را بر اساس هدف مشخصی تنظیم کنید. هدف‌گذاری بخش بسیار مهمی‌از یک استراتژی برند (نام تجاری) است (Kotler et al. ۲۰۱۷). با این وجود هنوز هم شرکت‌هایی هستند که احساس می‌کنند که همه یا هر کسی که محصول را خدمات آنها را خریداری می‌کند، یک هدف است. این نمی‌تواند انکارناپذیر باشد. این دیدگاه توسط کسانی اجرا می‌شود که می‌پندارند اگر برای همه بازاریابی کنید، همه آنها از شما خریداری خواهند کرد. در عوض، به جای این‌کار از خودتان بپرسید چه کسی در نهایت خریدار نهایی و اصلی است و چه کسی خریدار نهایی نیست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۰۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان