دانلود و خرید کتاب طعم شیرین فوتبال رضا اسماعیلی زین‌آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طعم شیرین فوتبال اثر رضا اسماعیلی زین‌آباد

کتاب طعم شیرین فوتبال

معرفی کتاب طعم شیرین فوتبال

کتاب طعم شیرین فوتبال نوشته رضا اسماعیلی زین‌آباد و مسعود کوثری است. این کتاب را انتشارات نگاران سبز منتشر کرده است. این کتاب نکاتی برای مدیران، مربیان، اولیا و بازیکنان مدارس فوتبال است.

درباره کتاب طعم شیرین فوتبال

امروز فوتبال از قالب یک رشته ورزشی خارج شده و توانسته به یک صنعت جهانی تبدیل شود. با تعطیل شدن مدارس و فاصله ایجاد شده در اوقات فراغت، پدران و مادران آرزومند پر کردن وقت‌های فراغت از تحصیل هستند و مدیران مدارس فوتبال در اندیشه جذب نوجوانان و جوانان علاقه‌مند. اما در این بین وظایف مهمی بر عهده آنها است وظایف مهمی که نوجوانان و جوانان ما ناخواسته باید در مقابل خواسته‌های به حق و چه بسا ناحق آنها تمکین کنند و اگر این مهم در چارچوب مقررات و فهم و آگاهی صورت گیرد شیرینی دوران کودکی، نونهالی و نوجوانی و جوانی آنها چندین برابر خواهد شد. 

با توجه به گسترش روز افزون مدارس فوتبال و استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها از کلاس‌های مختلف ورزشی و از جمله فوتبال تهیه یک کتاب مرجع و منبع آموزشی مناسب و در حین حال علمی برای یادآوری در این زمينه به شدت احساس می‌شد به همین دلیل نویسنده‌ها تصمیم گرفتند این اثر را بنویسنند تا راهنمایی برای مربیان باشد. 

یک مدرسه فوتبال برند، یک مدیر ارزشی در مدرسه فوتبال، یک مربی با دانش و روان‌شناس و البته وجود پدر و مادری آگاه، باعث رشد فکری، عاطفی، ورزشی و فوتبالی فرزندان این آب و خاک خواهد شد. 

خواندن کتاب طعم شیرین فوتبال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه فوتبال پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان