دانلود و خرید کتاب هفت راز اربابان پول رابرت شمین ترجمه محمد ساسانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت راز اربابان پول اثر رابرت شمین

کتاب هفت راز اربابان پول

معرفی کتاب هفت راز اربابان پول

کتاب الکترونیکی «هفت راز اربابان پول» نوشتهٔ رابرت شمین و پیتر هیرش با ترجمهٔ محمد ساسانی و افروز خسروپور در انتشارات طاهریان چاپ شده است. هدف اصلی این کتاب این نیست که آنقدر اطلاعات جمع‌آوری شده را در اختیار شما علاقه‌مندان قرار دهد که مثلاً یک شبه شما را به یک سرمایه‌گذار واقعی تبدیل کند. این هدف تقریباً دست یافتنی نیست. آنچه که به عنوان هدف اصلی این کتاب توجیه‌پذیر است و قابل معرفی می‌باشد، این است که هر آنچه که به صورت رویکردهای پایه‌ای در دنیای سرمایه‌گذاری برای هر کسی با هر میزان پول و سرمایه‌ای کارساز است را برای شما به اشتراک بگذارد.

درباره کتاب هفت راز اربابان پول

کتاب" هفت راز اساتید پولسازی" در واقع شامل هیچ طرح یا نظام هدفمند و هماهنگی نیست که قادر باشد یک فرد ساده با کمی پول را به یک سرمایه‌گذار بنام و مشهور تبدیل کند. همچنین اصلاً در نظر ندارد تا لیست خاصی از آنچه که سرمایه‌گذاری شما را تضمین و شکست‌ناپذیر می‌کند در اختیارتان بگذارد، بلکه هدف اصلی این کتاب این است که موارد اشاره شده در ذیل را به شما معرفی و سپس باز شناساند تا شما پس از تمرین و تکرار آنها به درک درستی از پول و سرمایه‌گذاری واقعی برسید. در حقیقت در این کتاب:

- شما می‌آموزید که چطور تفاوت میان مشاوران مالی و کسی که ادعای مشاور بودن می‌کند ولی فروشنده‌ای بیش نیست را باز شناسید.

- شما می‌آموزید که طرح‌های پولسازی چه نوع طرح‌هایی هستند و چگونه باید از آنها برای دستیابی به یک دوره بازنشستگی آرام‌بخش و مطمئن در دوران جوانی خود استفاده کنید.

- شما می‌آموزید که چگونه خود را در ۲۵ درصد سودی که سالن شامل حال بزرگان وال‌استریت می‌شود را از آن خود کنید.

- شما می‌آموزید که بستگان شما اگر چه شما را دوست دارند و به قولی از اعضای خانواده و خویشاوندان شما هستند اما هرگز نمی‌توانند مشاوران دلسوز و یا مطمئنی باشند.

- شما می‌آموزید که هر مقدار پول چقدر می‌تواند در دنیای سرمایه‌گذاری سودآور باشد و تفاوت میان سود دریافتی خالص و ناخالص چیست.

در این کتاب شما با انواع سود و یا پاداش‌ها آشنا خواهید شد. در بخش ضمائم ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که هفت نوع سؤال را از مشاور مالی خود بپرسید تا بتوانید با پاسخ‌های آن‌ها منبع کاملی از اطلاعات مالی را تهیه کنید. باید خوب یاد بگیرید که هر نوع اطلاعاتی که به دست می‌آوریم در دنیای اطراف ما چه تأثیری از خود بر جای می‌گذارند.

کتاب هفت راز اربابان پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های کسب‌وکار و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب هفت راز اربابان پول

آدیر از شدت ناراحتی در یک لحظه سرش گیج رفت و چون همه اتفاقات سریع پیش رفته بود فرصت نکرد تا از ابتدا همه چیز را در ذهنش تجزیه و تحلیل کند. او به سمت جنگل به راه افتاد تا کمی با خود خلوت کند و به آنچه بر او گذشته بیندیشد. همانطور که در تاریکی شب قدم می‌زد با خود فکر می‌کرد که چطور از این به بعد بدون گاو و شیرش و سودهایی که برایش داشت از خانواده خود مراقبت کند. همانطور که غرق در فکر بود صدایی روبرویش شنید. چند قدمی که جلوتر رفت مرد بسیار پیری را دید که روی زمین دراز کشیده است و از درد به خود می‌پیچد. پیرمرد با دیدن آدیر گفت که چند دقیقه‌ای است روی زمین افتاده و پایش آسیب دیده و نمی‌تواند بلند شود و راه برود. آدیر با شتاب به خانه برگشت تا برای پیرمرد آب ببرد. وقتی پیرمرد آب را نوشید و کمی حالش بهتر شد، شروع به صحبت کرد و گفت که نامش مردچای است. با شنیدن این نام آدیر بلافاصله او را شناخت.

مردچای ثروتمندترین مرد در ایالتی بود که آدیر در آن زندگی می‌کرد. آدیر شروع کرد به سؤال کردن از آن پیرمرد تا مطمئن شود که آیا تمام داستان‌هایی که درباره او شنیده است همگی درست هستند یا شایعه‌ای بیش نبوده‌اند. آدیر دلش می‌خواست بداند که آیا پیرمرد واقعاً در یک قصر بزرگ زندگی می‌کرده و چند ده نفر خدمتکار داشته و صاحب یک تجارت بزرگ و غیر قابل تصور بوده یا خیر. مردچای گفت: تمام چیزهایی که درباره من شنیده‌ای، همگی درست بوده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
بزرگان پول و ثروت معتقدند که زندگی چیزی جز ثروت‌سازی و سرمایه‌سازی با عشق و لذت نیست.
کاربر ۶۵۱۲۹۱۰

حجم

۲۵۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۵۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان