دانلود و خرید کتاب پولسازی در املاک و مستغلات رابرت شمین ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پولسازی در املاک و مستغلات اثر رابرت شمین

کتاب پولسازی در املاک و مستغلات

معرفی کتاب پولسازی در املاک و مستغلات

کتاب الکترونیکی «پولسازی در املاک و مستغلات» نوشتهٔ رابرت شمین با ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی در انتشارات طاهریان چاپ شده است. این کتاب حاوی رویکردی هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات است. پول و ثروت واقعی کجاست؟ جواب: در املاک و مستغلات. فراتر از پاداش‌های مالی املاک و مستغلات، این حوزه بسیار سرگرم‌کننده است و اوقات فوق‌العاده‌ای را می‌توان در آن سپری کرد!

درباره کتاب پولسازی در املاک و مستغلات

رابرت شمین دربارهٔ تجربه‌اش در زمینهٔ املاک و مستغلات می‌گوید:

برای بیش از ۱۲ سال، من یک سرمایه‌گذار فعال و تمام وقت املاک و مستغلات بودم. در آن سال‌ها، من ثروتی ساختم و دو بار بازنشسته شده‌ام - اولین بار در ۳۲ سالگی. ۷۰۰ ملک خریده و فروخته‌ام، در معاملات بی‌شماری شرکت کرده‌ام و به هزاران نفر در سراسر جهان تکنیک‌هایی را آموزش دادم که آنها را ثروتمند کند. من شش کتاب پرفروش نوشته‌ام که اکثر آنها به برترین کتاب‌های املاک در ایالات‌متحده تبدیل‌شده‌اند؛ اما اگرچه کتاب‌های من فروش خوبی دارند، اما من از یک معامله ملکی در سال گذشته بیشتر از مجموع حق امتیاز کتابم در چهار سال گذشته درآمد کسب کردم.

هر سال بسیاری از مردم از من می‌پرسند که پس چرا کتاب می‌نویسم. اولین کتاب‌هایی را که نوشتم به من کمک کرد که بیشتر پیشرفت کنم. مطالب درج شده در کتابها در واقع پاسخ به سؤالاتی را که من به عنوان یک سرمایه‌گذار داشتم، سئوالاتی مثل: چگونه می‌توانم معاملات خوبی پیدا کنم؟ در چه نوع املاک و مستغلاتی سرمایه‌گذاری کنم؟ چگونه می‌توانم معاملات کوچ و کم ریسکی را دست و پا کنم؟ و در نهایت، چگونه مردم این همه پول را با املاک به دست می‌آورند؟ علاوه بر این، متوجه شدم که زمان زیادی را صرف گفتن همین چیزها به دیگران و پاسخ دادن به سؤالات آنها می‌کنم. در نهایت کتاب نوشتم و از آنها خواستم که آن را بخوانند.

من کتاب می‌نویسم چون عاشق تدریس هستم. من فکر می‌کنم که شما می‌توانید مرا معلم خطاب کنید. من هم عاشق نوشتن هستم؛ اما بیشتر از همه، من عاشق کمک به دیگران برای رسیدن به رؤیاها و اهدافشان هستم. به همه این دلایل، شروع به برگزاری کارگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی کردم. آنها به من اجازه می‌دهند که افراد بیشتری را در یک زمان گرد هم بیاورم، به آنها آموزش دهم و بگویم که چگونه سرمایه‌گذاران موفق املاک و مستغلات شوند و تغییراتی ایجاد کنم که زندگی مالی، شخصی و حرفه‌ای آنها را بهبود بخشد. کمک به دیگران برایم بسیار رضایت‌بخش است.

کتاب پولسازی در املاک و مستغلات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب پولسازی در املاک و مستغلات

وقتی کار املاک و مستغلات را شروع کردم، فکر می‌کردم تنها یک راه برای خرید ملک وجود دارد: پول قرض کنم، ملک بخرم، سند بزنم، آن را اجاره بدهم، با مستأجران کنار بیایم، وام مسکن و سایر هزینه‌ها را از اجارهٔ مستاجرین بپردازم؛ و با گذشت زمان پول در بیاورم. با شانس، هر ماه پول در می‌آوردم. سپس یاد گرفتم که چگونه ملک را عمده‌فروشی کنم، آن را تعمیر کرده و بفروشم، یا آن را اجاره دهم. همچنین متوجه شدم که مجبور نیستم از پول یا اعتبار خود برای به دست آوردن ملک استفاده کنم. اکثر مردم، از جمله من گاهی اوقات، هیچ تجربه عملی در موضوعی که در مورد آن مشاوره می‌دهند، ندارند. شما باید فقط از متخصصان مشاوره بگیرید. حتی مادرم می‌گفت: «رابرت، این چیزها آدم را بی‌پول می‌کند، من آن را نمی‌خرم. من باور ندارم که می‌تواند درست باشد.» با این حال تا امروز، هر بار که برای شام به خانه مادرم می‌روم، او می‌گوید: «رابرت، من تو را در تلویزیون دیده‌ام و به کتاب‌هایت در فروشگاه‌ها نگاه کرده‌ام. چرا مدام به مردم می‌گویید که می‌توانند بدون استفاده از پول یا اعتبار خود ملک بخرند؟ بس کن!» او هنوز مرا باور ندارد. او در مادر شدن متخصص است، اما هیچ سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات تا به حال انجام نداده است؛ اما حرفهای من کاملاً درست است: من برای ۴۰۰ ملک اخیری که خریده‌ام، فروخته‌ام و از آن پول درآورده‌ام، از یک پنی از پول خود یا یک امتیاز از اعتبارم استفاده نکرده‌ام. راه‌های زیادی برای انجام این کار نیز خواهید آموخت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
کسی که فقط از منابع خود استفاده می‌کند به راحتی به ثروت خود پایان می‌دهد. «ویلیام هزلیت»
Mohammad Roozbahani

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان