دانلود و خرید کتاب بازاریابی شفاهی ریحانه طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی شفاهی اثر ریحانه طاهریان ریزی

کتاب بازاریابی شفاهی

معرفی کتاب بازاریابی شفاهی

کتاب بازاریابی شفاهی با عنوان فرعی راهکارهای کاربردی برای از کارآمدترین ابزار بازاریابی نوین نوشتۀ ریحانه طاهریان ریزی است. این کتاب را انتشارات طاهریان در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است.

درباره کتاب بازاریابی شفاهی

آخرین باری که برای یک خرید مهم، نظر دوست و همکار خود را پرسیدید چه زمانی بود؟ احتمالاً مدت زیادی از این ماجرا نگذشته است . بسیاری از افراد برای خرید محصولات مختلف، روی توصیه‌های دوستان، آشنایان و اعضای خانوادة خود حساب می‌کنند و قبل از اینکه چیزی بخرند، با آنها مشورت می‌کنند. دستة دیگری از افراد، محصولاتی را می‌خرند که در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفته‌اند. بازاریابی شفاهی یکی از مؤثرترین انواع بازاریابی است و بر پایة توصیه‌هایی برنامه‌ریزی شده استوار است.

آمارها نشان می‌دهد که بازاریابی شفاهی بسیار حائز اهمیت است و نقش عمده‌ای در افزایش فروش محصولات ایجاد می کن د. میلیون‌ها کسب‌وکار کوچک و بزرگ، با اطلاع یا بدون اطلاع از این اهمیت، برای معرفی محصول به مشتریان جدید و فروش بیشتر، به بازاریابی شفاهی تکیه می‌کنند.

بازاریابی شفاهی به‌اندازة مفهوم و فرایند تقسیم‌کار، قدمت دارد. پیش از اینکه اینترنت، تلویزیون، رادیو، تبلیغات چاپی و بیلبوردهای تبلیغاتی وجود داشته باشند، انسان از زبان و گفتار بهره می‌برد. بازاریابی شفاهی از آنجایی مورد اهمیت واقع شد که دیگر تبلیغات سنگین و پرهزینة تلویزیونی، رسانه‌ها و بیلبوردهای سر چهارراه‌ها توجه کسی را به خود جلب نمی‌کنند و در واقع مردم متوجه شده‌اند که چطور از کنار تبلیغات، بدون اینکه تأثیری روی آنها داشته باشد، گذر کنند، بدون اینکه حتی برای لحظه‌ای توجه آنها را به خود جلب نماید.

علت این مسئله را می‌توان این‌گونه بیان کرد که در عصر حاضر افراد علاقه‌ای به مورد تبلیغ واقع‌شدن ندارند. از طرف دیگر، مردم دیگر خودشان تصمیم‌گیرنده‌های اصلی برای انتخاب و خرید کالای موردنیاز خود شده‌اند و در واقع آنها به‌واسطه حس خوشایندی که در استفاده از محصولات و یا خدمات شما تجربه می‌کنند و به دنبال اعتماد و احترام و رضایتی که به‌واسطة خرید از شما و شرکت شما کسب می‌کنند، تمایل پیدا می‌کنند که این تجربه‌های خوشایند را با دیگران به اشتراک بگذارند.

خواندن کتاب بازاریابی شفاهی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

بخش‌هایی از کتاب بازاریابی شفاهی

بازاریابی ویروسی

ویروس، یک پوشش پروتئینی است که شامل مواد ژنتیک است. ویروس حمله‌کننده از پوشش پروتئینی خود برای اتصال به یک سلول سالم استفاده می‌کند. اولین‌بار که اتصال محکم و قابل‌اطمینانی صورت پذیرفت، ویروس مواد ژنتیک خود را وارد سلول سالم می‌کند و به سلول میزبان را تغییر می دهد. یک (D.N.A) صورت دایمی دی. ان. ای ویروس نسبتاً مؤثر می‌تواند سلول میزبان را تبدیل به یک کارخانه تکثیر ویروس کند. حال بازاریابی ویروسی با تبدیل شبکه اینترنتی مشتریان و مشترکان به ماشین عظیمی که خبرها را توصیه‌ای پخش می‌کنند، شرکت را در معرض دید همه قرار می‌دهد. پیام تبلیغی یک شرکت با استفاده از ترغیب مشتریان به معرفی آن شرکت به دوستان و آشنایان می‌تواند به طور چشمگیری افزایش یابد. در واقع شر کت از مشتریان خود برای انجام این کار استفاده می‌کند و مشتری با هر بار استفاده، بی‌اختیار فروشنده محصول شرکت می‌شود. اگر درصد زیادی از دریافت‌کنندگان پیام، آن را به تعداد زیادی از دوستان خود ارسال کنند، رشد ارسال آن پیام بسیار قابل‌توجه خواهد بود و به طبع اگر تعداد تبادل کم شود، رشد با شکست مواجه خواهد شد. بازاریابی ویروسی به معنای عرضه تسهیلاتی به طور مجانی و دادن اجازه به افراد برای انتقال آن به دیگران است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان