دانلود و خرید کتاب صفر تا صد ثبت اختراع مهران بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صفر تا صد ثبت اختراع اثر مهران بختیاری

کتاب صفر تا صد ثبت اختراع

معرفی کتاب صفر تا صد ثبت اختراع

کتاب صفر تا صد ثبت اختراع نوشته مهران بختیاری است. این کتاب به مراحل ادعانامه، توصیف اختراع، خلاصه اختراع و طراحی نقشه می‌پردازد. 

درباره کتاب صفر تا صد ثبت اختراع

مهران بختیاری فردی نویسنده کتاب صفر تا صد ثبت اختراع دارای مدال طلای مخترعین جهان است در این کتاب با دانش خود برای افرادی که در زمینه و حیطه علوم پزشکی اختراع و ایده دارند و نمی‌توانند روش صحیح نوشتاری از طراحی نقشه، ادعانامه، توصیف اختراع، خلاصه اختراع که نمی‌توانند به شکل صحیح بنویسند و طراحی رو انجام دهند تالیف شده است. در این کتاب از مراحل نوشتاری ۱۵ اختراع آقای بختیاری در حیطه پزشکی که به ثبت پتنت رسیده تالیف شده.

خواندن کتاب صفر تا صد ثبت اختراع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند اختراعشان را ثبت کنند نوشته شده است. 

بخشی از کتاب صفر تا صد ثبت اختراع

اولین گام تفکر کردن می‌باشد آگه به اطراف خود نگاه کنید می‌بینید که وسایلی که وجود دارند همگی یک روزی ایده و اختراع بوده‌اند و اکنون وسایل روزمرگی ما می‌باشد. خیلی از افراد از اینکه بتوانند اختراعی یا ایده‌ای بپردازند بیم دارند ولی من مهران بختیاری مالک و مخترع ۱۵ ثبت اختراع ثبت شده و ۱۰ اختراع دیگر در حال داوری به شما در این زمینه کمک خواهم کرد. بسیار ساده می‌باشد ایده پردازی اولین گام داشتن یک دفترچه یاد داشت کوچک در جیب خود به همراه داشته باشید تا بتواند در هر زمان و هر موقعیتی هر ایدهای یا کمبودی که به ذهنتان رسید آن را یاد داشت کرده و در اولین فرصت بتوان بر روی آن ایده تحقیق انجام داد. هر کی در هر موقعیت شغلی و کاری می‌تواند به راحتی با دیدن و احساس کمبود در هر زمینهای اختراع و ایده پردازی انجام بدهد.

بعد از این مرحله وقتی به موضوع مورد نظر دست پیدا کردیم باید جستجوها را در سایت‌های مود نظری که در صفحات قبلی ذکر شد انجام بدهیم تا از لحاظ جدید بودن و ابتکاری بودن موضوع متوجه شویم که آگه تکراری باشد دیگر ادامه ندهیم ولی اگر جدید می‌باشد میتوانیم روند بعدی را طی کنیم.

گام بعدی باید نقشه کار را بکشیم با استفاده از نرم افزارهایی که برای نقشه کشی و طراحی انیمیشن موجود می‌باشد و بعد از این مرحله باید ادعانامه، توصیف اختراع، خلاصه اختراع، را تکمیل کرد که طبق نمونه‌های اختراعات خودم که همگی شماره ثبت گرفتن ادعانامه، خلاصه اختراع، توصیف اختراع و نیز فایل نقشه را برای نمونه کار و یادگیری شما خوانندگان این کتاب خدمتتان عرض می‌کنم.

نظرات کاربران

کاربر 4503665
۱۴۰۱/۰۲/۲۵

کار شما یجور دزدی هست. اختراعات خودتون رو پشت سر هم نوشتین و به اسم کتاب به مردم میفروشین، چندین هزار تا اختراع با ارزش تر از اختراعات شما به رایگان روی سایت ها هست، این کتاب رو میخریم که

- بیشتر
کاربر 2813048
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

نام کتاب اشتباهه و طاقچه رو زیر سوال میبره نمونه اختراعات من باید باشه نه اینکه بیای با یه اسم جذاب کسی رو ترغیب به خرید کنی و ببینی چیز دیگه محتواش هست این کار درستی نیست

صبغت احمدی
۱۴۰۱/۰۳/۰۳

پشنهاد می کنیم مخترین عزیز یبکار مطالعه نمایند موفقیت بخش است مرسی

کاربر ۶۸۰۵۸۳۴
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

خیلی افتضاحه

کاربر ۳۹۱۱۰۷۸
۱۴۰۰/۱۰/۰۸

عالی بود و مفید خیلی خیلی خوب بود تشکر از کتاب خوبتون افرادی که نظرهایی می دهند که این چه نتابیست این افراد کتابخون نیستن و فقط در حد حرف هستن وگرنه کسی شمارو محبور به حرد نکرده تشکر از

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان