دانلود و خرید کتاب مخترع شو مهران بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مخترع شو اثر مهران بختیاری

کتاب مخترع شو

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مخترع شو

کتاب مخترع شو نوشته نوشته مهران بختیاری است. این کتاب را انتشارات ندای کارآفرین برای کمک به کسانی کهمی‌خواهند اختراع ثبت کنند منتشر شده است.

درباره کتاب مخترع شو

کتاب مخترع شو پیش‌زمینه کتاب صفر تا صد ثبت اختراع است. این کتاب چگونگی ثبت اختراع و نیز اختراعات مهم گذشته تا به‌حال را شرح داده و انگیزه و راه و روش چگونگی ثبت اختراع را به خوانندگان آموخته است. در این کتاب و کتاب صفر تا صد ثبت اختراع که مکمل همدیگرند به راحتی حتی فردی که مبتدی است نیز می‌تواند مخترع خوب در زمینه علوم پزشکی شود.

خواندن کتاب مخترع شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ثبت اختراع پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مخترع شو

چرخ

چرخ یکی از عجایب مهندسی و یکی از معروفترین اختراعات بشر است که تأثیر بسیاری در زندگی انسان داشته است. یکی از مهمترین تأثیرات این فناوری این بود که مسافرت را برای انسان‌ها آسان‌تر کرد. بنابر کاوش‌های باستان شناسی، قدیمی‌ترین چرخ شناخته شده برای ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده است. چَرخ ابزاری است گِرد که کاربردهای گوناگون دارد؛ ولی نخستین و مهم‌ترین کاربرد آن کاهش اصطکاک و تسهیل حرکت وسایل مختلف می‌باشد. 

قطب نما

قُطب‌نما وسیله‌ای برای تعیین جهت (جهت‌یابی) است. این وسیله با استفاده از میدان مغناطیسی زمین جهت قطب شمال را در بالای عقربه‌های خود و قطب جنوب را در پایین صفحه عقربه‌ها نشان می‌دهد که در حقیقت شمال مغناطیسی زمین است؛ که با شمال حقیقی مقداری فاصله دارد. زاویه بین شمال حقیقی و شمال مغناطیسی، میل مغناطیسی نامیده می‌شود. امروزه برای تعیین شمال حقیقی از قطب‌نماهای پیشرفته‌تری مانند قطب‌نمای ژیروسکوپی استفاده می‌شود. برخی گمان می‌کنند که چینیان نخستین بار ۱۰۵۰ سال پیش از میلاد د زمان‌های دور قطب‌نما را ساختند. اختراع قطب‌نما کمک بسیاری در جهت یابی به بشر کرد و خواهد کرد. و بعداً اختراع الکترومغناطیسی در سال ۱۸۲۵ را اولین قطب‌نمای مغناطیسی ساخته شد.

نظرات کاربران

کاربر 3726781
۱۴۰۰/۱۲/۱۰

جالب نبود

کاربر ۳۹۱۱۰۷۸
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

عالی بود و مفید خدا خیرت بده تشکر از سایت خوب طاقچه و نویسنده محترم جناب آقای مخترع مهران بختیاری عزیز بابت کتاب ارزشمندش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان