دانلود و خرید کتاب شکلات وحشی لورا ریسا ترجمه فرزانه مختاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکلات وحشی اثر لورا ریسا

کتاب شکلات وحشی

نویسنده:لورا ریسا
امتیاز:
۳.۸از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شکلات وحشی

کتاب الکترونیکی «شکلات وحشی» نوشتهٔ لورا ریسا با ترجمهٔ فرزانه مختاری در انتشارات پرتقال چاپ شده است. آمادهٔ سفر به دنیایی پر از شکلات باشید؛ همان چیزی که خیلی از ما دیوانه‌اش هستیم. کوکو عاشق شکلات است.

درباره کتاب شکلات وحشی

کوکو عاشق شکلات است. روزهایی که به مادرش برای اداره‌ی مغازه‌ی شکلات‌فروشی‌شان، اِل‌کورازون، کمک نمی‌کند، مشغول سرهم کردن ترکیبات شکلاتی جادویی و وسوسه‌برانگیز برای مشتریان عاشق شکلاتشان است. اما میان این‌همه شیرینی، چندتا مسئله کوکو را به دردسر انداخته ‌است. بهترین دوستش، لئو، که او هم شکلات‌‌ساز ماهری‌ست، دیگر با او حرف نمی‌زند، ال‌کورازون در آستانه‌ی ورشکستگی‌ست و مادر کوکو به این فکر می‌کند که در آنجا را تخته کند. مدتی بعد، رؤیاهایی از گنج درختی کهن‌سال در جنگل‌های آمازون، او و لئو را به اعماق جنگل‌ می‌کشاند. کوکو شک ندارد که می‌تواند درخت رؤیاهایش را پیدا کند و ال‌کورازون و زندگی‌شان را نجات دهد... اما آیا واقعاً همه‌چیز همان‌طور که کوکو تصور می‌کند پیش می‌رود؟

کتاب شکلات وحشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است.

بخشی از کتاب شکلات وحشی

عطر قلب‌ها را بو می‌کشم. شاید کمی وانیل اضافه کنم، شاید هم دارچین و یک جور گلبرگ. شکلات ته‌مزهٔ گُلی را دارد که فکر می‌کنم خوب است آن را بیشتر نمایان کنم.

نگاه خیره‌ام دور مغازه می‌چرخد؛ سقف بلند، آجر بیرون‌زده، پنجرهٔ سقفی شیشه‌ای موج‌دار، طاق‌های قدیمی، گچ‌بری‌های پیچ‌درپیچ عتیقه. چهار عکس قاب‌شدهٔ سیاه و سفید از یک جنگل روی دیوار آویزان است. قورباغه‌ای با چشمان بیرون‌زده، یک گل استوایی، کلبه‌ای از برگ نخل و ریشه‌های غول‌پیکر درخت که از زمین بیرون زده بودند؛ همه‌شان مثل دست‌خطم آشنا بودند. درحقیقت سیزده سال است اینجا خانهٔ من بوده؛ حتی پیش از تولدم، وقتی اندازهٔ یک دانه کاکائو بودم، عطر و طعم شکلات در رگ‌هایم جاری شده. در تمام این سیزده سال یادم نمی‌آید اِل‌کورازون مثل الان این‌قدر خلوت بوده باشد.

قلب خود من برای چهار چیز جایگاه ویژه‌ای دارد. خب، درواقع، سه نفر و یک چیز و آن شکلات فروشی‌مان است که در دهلیز چپم جا دارد.

یک قلب دیگر را زود می‌اندازم توی دهانم؛ اندورفین‌ها و سروتونین‌هایی را حس می‌کنم که به‌سرعت برق دور سلول‌های مغزم در حرکت‌اند. خوشحالی درونم موج می‌زند. تئوبرومین هم حال تازهٔ آسوده، اما هوشیارم را بهتر می‌کند؛ ترکیبی بی‌نقص. همان‌طور که همیشه می‌گویم، شکلات اوضاع را بهتر می‌کند.

از گوشهٔ چشمم، بیرون از پنجره‌ای که رو به خیابان اصلی است، متوجه حرکتی می‌شوم. مشتری است؟ ضربان قلبم بالا می‌رود و فقط فنتیل‌آمین کاکائو نیست که تندتر و تندترش می‌کند. لطفاً مشتری باشید! لطفاً خانوادهٔ بزرگ پرجمعیت و پول‌دار اسکی‌بازی باشید که کاپشن‌های پَرِ شیک به تن دارند و بعد از گذراندن یک روز طولانی در سراشیبی‌ها دلشان برای خوردن یک عالمه شکلات غنج می‌رود.

اما بعدش می‌بینم چه کسی است و قلبم تندتند می‌زند و بعد متوقف می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر ۱۲۸
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

اگه میشه لطفا تو طاقچه بی نهایت قرار بدید🌸

T.sh
۱۴۰۲/۰۶/۱۹

واقعا خیلی نویسنده ماهر و باتجربه ای داشته این کتاب وصدالبته مترجم بسایر بهتری چون من به راحتی با کتاب یکی شدم و در صفحه صفحش زندگی کردم کتاب متن بشدت توانایی داشت و در عین حال متن روانی داشت

- بیشتر
Ms.red
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

من فیزیکیش رو دارم عالیه

Aρτεμις
۱۴۰۲/۰۵/۱۴

این کتاب واقعااا عالیه!! راستش من نسخه ی چاپی این کتابو دارم و اونجوری خوندمش و برای این کتاب بهتون پیشنهاد می کنم واقعیشو بخرید چون حس و حال طبیعی این کتاب که با جنگل و شکلات و خوشحالی نوشته

- بیشتر
lillys garden
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

شکلات وحشی، دقیقا همون کتابی بود که نیاز داشتم. پیام قوی و درصد اموزنده بودن این کتاب، بسیار زیاده و این، خیلی به جذابیت کتاب کمک می‌کنه. شخصیت های دوست داشتنی این کتاب شما رو وادار به ادامه دادن می‌کنه و قلم

- بیشتر
starlight
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

با خوندن " شکلات وحشی" خیلی چیز ها درمورد شکلات، جنگل های آمازون ، درخت ها و همین طور قلب خودم❤ یاد گرفتم ! وقتی برای اولین بار شروع به خوندنش کردم ، از همون اول درش غرق شدم و باهاش

- بیشتر
A.B
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

توصیه میکنم کتاب قشنگیه🌲💚

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

کوکو عاشق شکلات است. روزهایی که به مادرش برای اداره‌ی مغازه‌ی شکلات‌فروشی‌شان، ال‌کورازون، کمک نمی‌کند، مشغول سرهم کردن ترکیبات شکلاتی جادویی و وسوسه‌برانگیز برای مشتریان عاشق شکلاتشان است. اما میان این‌همه شیرینی، چندتا مسئله کوکو را به دردسر انداخته ‌است.

- بیشتر
گربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱

به نظر خوب میاد 🤔🤔🤔🤔

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
با دقت گوش کن. با قلبت گوش کن. این گوش دادن با گوش دادن‌های دیگر فرق می‌کند.
lillys garden
کاش می‌توانستم توی قلبش را ببینم، قلبش را حس کنم؛ شرط می‌بندم به بزرگی دریاست، پر از ده‌هزار راز خوشحالی است، شبیه یک دستهٔ خیلی بزرگ و براق نقره‌ماهی.
lillys garden

حجم

۳۱۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۱۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان