دانلود و خرید کتاب وروجک قهرمان رزیتا دغلاوی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وروجک قهرمان اثر رزیتا دغلاوی‌نژاد

کتاب وروجک قهرمان

انتشارات:نشر بید
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وروجک قهرمان

کتاب وروجک قهرمان داستانی کودکانه اثر خانم رزیتا دغلاوی نژاد است که در یک روایت ساده و خطی تقابل دو کودک را نشان می‌دهد. داستان ساده و بی‌پیرایه است و عنصر گفت‌وگو مهمترین نقش را در شخصیت‌پردازی و روایت داستان بر عهده دارد.

درباره کتاب وروجک قهرمان

کودکی بازیگوش و سربه‌هوا و کودکی منظم و درس‌خوان دو شخصیت اصلی داستان هستند. ارتباط این دو کودک و کمک آن‌ها به یکدیگر دست‌مایه آموزشی داستان است و در نهایت به اصلاح رفتاری کودک بازیگوش می‌انجامد.

کتاب وروجک قهرمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی ب و ج است.

بخشی از کتاب وروجک قهرمان

 وروجک گفت: بابام همین‌جاست داره از دکان اکبر آقا برام بیسکوییت و تنقلات می‌خره. یهو بابای وروجک اومد با یه پلاستیک پر از بیسکوییت و تنقلات و با بابای آقا کوشا شروع کرد به احوالپرسی و سلام و علیک. که یهو وروجک به باباش گفت پس کو پفک؟ چرا پفک نخریدی؟ باباش گفت پسرم پفک خوب نیست مریض میشی. به جاش برات خوراکی‌های سالم خریدم. ببین هم شیر برات خریدم.هم بیسکوییت و آبمیوه.

وروجک هم شروع کرد به پا کوبیدن روی زمین و گریه و زاری کردن که من پفک میخوام. من شیر دوست ندارم. آقا کوشا خیلی با دیدن این.صحنه ناراحت شد و به فکر فرو رفت. باخودش گفت که وروجک چرا داره به جای تشکر و قدردانی از بابای خوب و مهربونش که نگران سلامتی اونه و خوراکی‌های سالم برای میان وعده و تغذیه مدرسش خریده، داره این کارهای بچه‌گانه و ناراحت کننده رو میکنه. یهو به وروجک گفت: وروجک زشته اینکارها مثل بچه‌های دوساله است. من و شما الان کلاس سوم هستیم. وروجک نگاهی به آقا کوشا کرد و گفت: تو سرت به کار خودت باشه.

اصلا به تو چه ربطی دارد؟

آقا کوشا هم گفت اولا تو نه شما. دوما شما راست میگی من نباید با بچه‌هایی که انقدر بچه گانه رفتار می‌کنند دوست باشم. از امروز به بعد من دیگه دوست شما نیستم هر وقت شما دست پدر و مادرت رو بوسیدی و ازشون تشکر کردی و فرق بین خوراکی‌های سالم و.ناسالم رو یاد گرفتی و مرتب و منظم از وسایلت نگه داری کردی و موهاتو هرروز شانه زدی و از مسواک و خمیردندان ب طور مرتب روزی سه بار استفاده کردی و درس خوان و منضبط شدی و به حرف‌های خانم معلم گوش دادی، منم دوباره باشما دوست میشم و قول میدم که در یادگیری درس ها بهت کمک کنم تا بتونی شما هم مثل من رتبه ممتاز مدرسه بشی. 

نظرات کاربران

علیرضا
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

درود به دختر مشهور عروسکی ایران برترین مجری کودک کشور هنرمند سلبریتی و همه فن حریف ایران ملکه زیبایی جهان سفیر نخبه پروری نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات کشور و..سر کار خانم استاد رزیتا دغلاوی نژاد اسطوره

- بیشتر
اسما سادات
۱۴۰۲/۰۲/۳۱

کُلی کلمات بیخودِ نصیحت گونه🙄 هرچقدر بگم بی محتوا بود کم گفتم😐

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان