دانلود و خرید کتاب نماز کامل سیدمحمدسیدعبدالله عقیل‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نماز کامل اثر سیدمحمدسیدعبدالله عقیل‌زاده

کتاب نماز کامل

انتشارات:انتشارات ندوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نماز کامل

کتاب الکترونیکی «نماز کامل» نوشتهٔ سیدمحمدسیدعبدالله عقیل‌زاده در انتشارات ندوی به چاپ رسیده است. این کتاب حاوی انواع نمازها به انضمام دو رساله در بیان نماز تسبیح و نماز تراویح براساس منابع اهل سنت است.

درباره کتاب نماز کامل

سیدمحمدسیدعبدالله عقیل‌زاده، نویسندهٔ این اثر در این کتاب ابتدا فلسفه نماز و سپس تأثیر آن در زندگی نمازگزار را آورده است، زیرا در واقع شناخت فلسفه، فضائل و ویژگیهای نماز، در پایبندی به آن و حضور قلب در آن بسیار مؤثر است. و در بخش شرط‌های نماز نیز، روش قبله‌یابی و اوقات پنجگانه نماز و چگونگی به دست آوردن آن اوقات به وسیله ساعت و توضیحاتی در روش نمازهای سنت را در اختیار خوانندگان قرار داده است.

کتاب نماز کامل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب افرادی است که تمایل دارند منبعی برای همهٔ نمازها به صورت یک‌جا داشته باشند.

بخشی از کتاب نماز کامل

نماز، آرایشگاهی که انسان را به خوبی‌ها وا می‌دارد

نماز، مانند: آرایشگاهی است که صفات والا و فضائل برجسته را در درون انسان می‌پروراند، که مهم‌ترین آن‌ها: مداومت بر ذکر و یاد خدا، صبر و پایداری، تواضع و فروتنی و تعاون و همکاری می‌باشد. و انسان را به هرچه بهتر انجام دادن مسئولیت‌ها وا می‌دارد.

 نقش نماز در پیشرفت و تکامل انسان

 ادای نماز در اوقات معین و مخصوص، و ترتیبی که در کیفیت نماز آمده است، علاوه بر آثار مفیدی که درتربیت روحی انسان دارد؛ موجب نظم و انضباط در زندگی خواهد شد، و این خود (نظم و انضباط) یکی از عوامل بسیار مهم در پیشرفت و تکامل انسان است.

 نماز، عبادتی است که به انسان عزت و کرامت می‌بخشد

 وضوی قبل از نماز، برای پاکی و طهارت می‌باشد. رکوع آن، به انسان هیبت و عظمت می‌دهد. و سجود آن، قربت و سعادت، تکبیرات و تشهد آن، اعتراف به توحید و نبوت است. و سلام نماز، ابراز سلامتی و امنیت است، که از آن سفر روحی برای انسان حاصل می‌شود. 

نظرات کاربران

کاربر 8084871
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

نماز کامل

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان