دانلود و خرید کتاب قهرمان تغییر عبدالله محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قهرمان تغییر اثر عبدالله محمدی

کتاب قهرمان تغییر

معرفی کتاب قهرمان تغییر

کتاب قهرمان تغییر نوشته عبدالله محمدی در انتشارات آوای چلچله شاهرودبه چاپ رسیده است. این کتاب راهکارهایی کاملا عملی برای راه‌اندازی شغل جانبی مناسب در کنار شغل اصلی پیشنهاد می‌کند.

 درباره کتاب قهرمان تغییر 

چرا شغل دوم؟ خیلی از ما کارمندان همیشه می‌گوییم که در محیط اداری هیچ کس سرجای خودش نیست. من مهندسی کامپیوتر دارم و در بانک کار مالی انجام می‌دهم. دوستم لیسانس مدیریت دارد و در یک اداره دیگر مسئول شبکه ‌است. دوست دیگرم مهندسی کامپیوتر دارد و کار حقوقی انجام می‌دهد و هزاران مثال دیگر از این نمونه شغل‌ها. به همین خاطر همه به دنبال تحقق یک رؤیا در ذهنمان مبنی بر داشتن یک شغل مورد علاقه هستیم. اما چه شغلی؟ کِی؟ وقتی بازنشسته شدیم یا الآن؟

حتما در محیط کارتان همکارانی دارید که علاوه بر محیط اداره، برای خودشان بیرون کار می‌کنند و درآمد خوبی دارند. شاید دیده باشید با همکارتان تماس می‌گیرند و درخواست‌هایی می‌کنند؛ او هم می‌گوید: شرمنده، الآن سرکارم! نمی‌رسم! عصر تشریف بیارید مغازه در خدمتم!...

این‌ها صحبت‌هایی‌ است که هر از گاهی از مکالمات می‌شنوید. شاید از شغل بیرونش هم برایتان تعریف می‌کند که چه کارهایی می‌کند؛ کلی پول درآورده و اوضاعش خوب است. درحالی‌که شاید اوضاع زندگی شما خوب نیست.

این افراد حتماً کارهایی را قبلا انجام داده‌اند تا برای خودشان کسب و کاری راه انداخته‌اند. به نظر شما چه کارهایی؟ چرا آن‌ها توانسته‌اند؟ اگر شما هم می‌خواهید شغلی را که دوست دارید راه بیندازید چرا تا به حال این کار را نکرده‌اید؟ حتماً برای این افراد اتفاقاتی رخ داده که ما از آن بی خبریم.

نویسنده در این کتاب در مورد این اتفاقات صحبت می کند و این نکته را به شما یادآوری می‌کند که آن‌ها اتفاقی به این موقعیت فعلی نرسیده‌اند. عوامل مختلفی در موفقیت یک کسب و کار نقش دارند و این عوامل لزوماً سرمایه، ایده‌ی نو و کار خارق‌العاده نیستند. چه بسا افرادی کسب و کارهایی داشته‌اند که با سرمایه‌ی صفر شروع کرده، راهشان را پیدا کرده‌اند و حالا به رشد و موفقیت عالی رسیده‌اند.

محمدی با توجه به مطالعه، تحقیق، مشاوره کسب وکارهای مختلف و کارهایی که خود در شغلش انجام داده‌ دریافته است که چه کارهایی باید در پشت صحنه یک کسب و کار موفق انجام شود و می‌خواهد دقیقا در مورد تمام کارهایی که انجام داده‌ تا توانسته‌ در راه مناسب قرار بگیرد، صحبت کند. با او در این کتاب همراه شوید.

 خواندن کتاب قهرمان تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار مخاطبان این کتاب‌اند.

 

نظرات کاربران

کاربر ۲۹۲۲۵۹۶
۱۴۰۰/۰۹/۳۰

سلام. کتاب کاربردی و خوبی بود. نکات شخصیت شناسی فصل دوم ، مختصر و مفید و دقیق بود. خواندن کتاب رو توصیه می کنم. کتاب از کریس گیلبو نویسنده ی خارجی خوندم، در مقایسه با این کتاب مفید نبود. کتاب دانشگاهی

- بیشتر
کاربر ۳۴۷۰۶۰۸
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

طبق توضیح نویسنده این کتاب یک راهنمای کاربردی برای شغل دوم برای کارمندان است نویسنده میتونست بنویسه راهنمای کاربردی برای شغل دوم مثلا برای خانمهای خانه دار یا چه میدونم برای هرکسی چون هیچ کاربردی نداره جز یک سری تئوری

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان