دانلود و خرید کتاب NMR - از طیف تا ساختار (با رویکردی کابردی) ترنس ان. میچل ترجمه زهره حبیبی کرهرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب NMR - از طیف تا ساختار (با رویکردی کابردی) اثر ترنس ان. میچل

کتاب NMR - از طیف تا ساختار (با رویکردی کابردی)

معرفی کتاب NMR - از طیف تا ساختار (با رویکردی کابردی)

کتاب NMR - از طیف تا ساختار (با رویکردی کابردی) نوشته ترنس ام. میچل یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

درباره کتاب NMR - از طیف تا ساختار (با رویکردی کابردی) 

امروزه طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی هسته در تعیین ساختار مولکولی به ابزار قدرتمندی تبدیل شده است. در کتاب حاضر، بدون پرداختن به تئوری‌های پیچیده با استفاده از مولکول‌های نمونه، تکنیک‌های مهم NMR به شیوه‌ای کاربردی بررسی شده است. فصل آخر کتاب شامل ۵۰ مسئله است که به ترتیب بر اساس پیچیدگی ساختارها تنظیم شده‌اند. در ۳۵ مسئله ابتدای این بخش ساختار یک سری از مولکول‌ها با استفاده از طیف‌های یک بعدی و به ویژه دو بعدی تعیین می‌شوند. در ۱۵ مسئله انتهایی، مسائل محاسباتی، طیف‌های ارتباطی دوربرد و سایر طیف‌های متنوع برای تعیین ساختار گنجانده شده‌اند تا خواننده به شیوه‌ای متفاوت با کتاب‌های موجود دانش خود را در زمینه طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی هسته گسترش دهد. 

خواندن کتاب NMR - از طیف تا ساختار (با رویکردی کابردی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان و پژوهشگران رشته فیزیک مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان