دانلود و خرید کتاب قصه های طلایی اکرم حسین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های طلایی اثر اکرم حسین

کتاب قصه های طلایی

نویسنده:اکرم حسین
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قصه های طلایی

کتاب قصه های طلایی نوشته اکرم حسین است. این کتاب از دو داستان به نام‌های خواهران دوقلو و مورچه‌های باسواد و یک شعر با نام همبستگی مدادرنگی‌ها دارد.

درباره کتاب قصه های طلایی

در داستان خواهران دوقلو، شادی و شیدا دو خواهر دوقلو که در نوزادی آنقدر شبیه هم بودند، حتی گاهی پدرشان آنها را از هم تشخیص نمی‌داد اما به مرور زمان با تغذیه متفاوتشان بتدریج از هم فاصله گرفتند چرا که شادی به شیر و سبزیجات و میوه علاقه داشت و شیدا خیلی چیپس و پفک و شیرینی و شکلات می‌خورد.

بنابراین شیدا روز به روز چاق‌تر و چاق‌تر می‌شد، غریبه ها فکر می‌کردند او از خواهرش چند سال بزرگتر است؛ تا اینکه یک روز شیدا آلبوم را نگاه می کرد و دید که چقدر در کودکی هر دو خواهر شبیه بودند اما حالا او با خواهرش خیلی متفاوت شده است! بنابراین تصمیم گرفت تا از خوردن خوراکی‌های زیان‌آور دست بکشد و خوراکی‌های مفید را بخورد. آیا او موفق می‌شود؟

در داستان مورچه‌های باسواد روزی در جنگلی یک فیل قوی هیکل وارد می‌شود و چشمش به منطقه‌ای از جنگل می‌افتد که با بقیه  جنگل خیلی تفاوت داشت چراکه آنجا بسیار زیبا و درعین حال منظم و مرتب بود. او از یک پرنده می‌شنود که مورچه‌ها صاحب آن منطقه قشنگ هستند بنابراین خوشحال می‌شود که زورش به آن موجودات کوچک و به ظاهر ضعیف می‌رسد. جنگی بین فیل و مورچه‌ها شکل می‌گیرد. 

درشعر همبستگی مداد رنگی‌ها داستان دختری که می‌خوانیم لی‌لی دختری بود که دوست داشت نقاشی بکشد اما مدادها را بدون هدف آنقدر روی کاغذ می‌کشید که شبیه به لولو می‌شد. او مرتب آنها را می‌تراشید و درنتیجه مدادها کوچکتر و کوچکتر می‌شدند دوباره مادر را به زور به بازار می‌برد تا مدادرنگی جدید برایش بخرد. مداد رنگی‌های جدید تا وارد خانه شدند و نگاهشان به اتاق شلوغ و بی‌نظم لی‌لی افتاد، ترسیدند! آن‌ها تصمیم گرفتند لی‌لی را ادب کنند.

خواندن کتاب قصه های طلایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۳۲۱۵۸۳۷
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

حتما استفاده کنید خیلی خوبه

bahar bazeli
۱۴۰۱/۰۴/۰۷

بسیار جذاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان