دانلود و خرید کتاب شیرین تر از حلوا محمد قنبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیرین تر از حلوا اثر محمد قنبری

کتاب شیرین تر از حلوا

معرفی کتاب شیرین تر از حلوا

کتاب الکترونیکی «شیرین تر از حلوا» نوشتهٔ محمد قنبری و محبوبه داوری در انتشارات نواندیشان دنیای کتاب چاپ شده است. شیرین تر از حلوا" مجموعه ای مشتمل بر چند داستان کوتاه است که در یک خانواده رخ می‌دهند. اتفاقات در جریان عادی زندگی و به صورت طبیعی پیش می آیند. در هر داستان این کتاب علاوه بر آموزش و تأکید بر مفاهیم ارزشمند آداب اجتماعی و سبک زندگی صحیح اسلامی، موضوع انتظار در لفافه به مخاطب القاء می شود. به نحوی که طعم شیرینی از انتظار در کام ذهن مخاطب بنشیند.

درباره کتاب شیرین تر از حلوا

 واژه صبر و انتظار خیلی از اوقات برای همه ما تکرار می شود. به صورت روزمره هم به دفعات با آن مواجه می‌شویم. در دنیایی که امروزه رسانه‌ها، گوی تربیت، فرهنگ‌سازی و جابجایی ارزش‌ها را از والدین، معلمین و سایر مجموعه های متولی تربیت ربوده‌اند تحکیم و تثبیت ارزش‌های والایی نظیر انتظار نیاز به ذوق و خلاقیت دارد و بایستی به صورت القاء غیر مستقیم این مفاهیم ارزشمند در اذهان نوجوانان ثبت، تثبیت و تحکیم گردند.

 در داستان‌های این کتاب سعی شده با استفاده از تکنیک القاء غیرمستقیم اتفاقات روزمره در قالب صبر و انتظار در قاب صبر و انتظار به تصویر کشیده شود تا ذهن خواننده نوجوان نسبت به انتظار ظهور به عنوان پدیده‌ای ارزشمند و با نتایج مثبت شکل صحیحی به خود بگیرد. امید است این اثر، منشاء ثمرات تربیتی در ذهن خواننده گردد.

کتاب شیرین تر از حلوا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به نوجوانانی که علاقه‌مند به مطالعهٔ داستان‌هایی با موضوعات دینی هستند و مایلند با مفهوم انتظار بیشتر آشنا شوند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب شیرین تر از حلوا

حلوا

محمد کتابی داشت در مورد ضرب المثل های فارسی و جملات کوتاه ادبی. به یک ضرب المثل رسید که منظور آن را نمی دانست. از مادرش سوال کرد:

- "گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی" یعنی چی؟

مادرش که در آشپزخانه مشغول درست کردن سالاد بود به شیشه آبغوره اشاره کرد و گفت:

- ببین پسرم! غوره ابتدا ترش مزه س ولی وقتی مدتی میگذره و در معرض نور خورشید و هوای تمیز قرار می گیره، تبدیل به دانه های شیرین انگور میشه که مثل حلوا شیرینه. این ضرب المثل می خواد بهت بگه اگر صبر داشته باشی و منتظر باشی، غوره ترش مزه که نمیشه خوردش تبدیل میشه به انگور شیرینی که از خوردنش لذت می بری. متوجه شدی؟

محمد با خوشحالی جواب داد:

- بله مامان جون فهمیدم.

مادر ادامه داد:

- من سس سالادم رو خودم درست می کنم. برای خوش طعم شدنش از همون آبغوره ترش یه قاشق به سسم اضافه می کنم. هم طبیعیه هم ضرر سس های آماده رو نداره. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان