دانلود و خرید کتاب راز و رمز آماده سازی ذهنی سباستین توماس ترجمه فرزانه مهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز و رمز آماده سازی ذهنی اثر سباستین توماس

کتاب راز و رمز آماده سازی ذهنی

معرفی کتاب راز و رمز آماده سازی ذهنی

راز و رمز آماده‌سازی ذهنی اثری از سباستین توماس است که با ترجمه فرزانه مهری در گروه انتشاراتی ققنوس منتشر شده است. کتاب راز و رمز آماده‌سازی ذهنی، با الهام از روش‌های آماده‌سازی قهرمانان ورزشی به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را تقویت و قابلیت‌های خود را فعال کنید و به پیروزی دست یابید. سباستین توماس، نویسندۀ این کتاب، بیش از چهارده سال است که با ورزشکاران رده بالا و همچنین مربیان، در زمینۀ آماده سازی ذهن کار می کند. 

درباره کتاب راز و رمز آماده‌سازی ذهنی

خیلی از ما در محیط کارمان دچار استرس هستیم. استرس برای راضی نگه داشتن رئیسمان، همکارمان و ارباب رجوع، استرس برای انجام دادن درست کارها و خیلی چیزهای دیگر و مدام از خود می‌پرسیم چه کار کنیم که مثل برنده‌ها فکر کنیم و خود را برای آینده آماده سازیم.  چگونه باید خودمان را از شر این استرس‌ها و فکرهای منفی رها کنیم و مثل یک ورزشکار حرفه‌ای به فکر رسیدن به رده‌های بالا باشیم. فشارهای کاری را مدیریت کنیم، مذاکرات موفقی داشته باشیم، به خوبی در جمع سخنرانی کنیم، درخواست اضافه حقوق کنیم و به راحتی نه بگوییم.

 ما نیز همچون ورزشکاران حرفه‌ای باید اهداف خود را تعیین کنیم، با موانع رو به رو شویم و تلاش کنیم در رفع آن‌ها بکوشیم. نویسنده این کتاب در طی چهارده سال کارکردن با ورزشکاران حرفه‌ای و مربیان در زمینه آماده‌سازی ذهن، کاربردهای عملی زیادی از آن‌ها یاد گرفت و در این کتاب پیاده کرد. تخصص توماس در حوزه ورزش باعث شد که او فعالیتش را گسترش دهد و با مدیران و رئیسان شرکت‌ها و تیم‌های کاری نیز همکاری داشته باشد. او تاکنون سخنرانی‌های زیادی در شرکت‌ها و موسسات گوناگون درباره عملکرد موفق و آمادگی ذهنی داشته است.

کتاب راز و رمز آماده‌سازی ذهنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب راز و رمز آماده‌سازی ذهنی

برای تقویت روحیه خود باید به خودتان حق موفق شدن بدهید. درواقع، چرا باید فقط برای دیگران رخ دهد؟ از فکرکردن به این که توانایی موفق شدن ندارید دست بردارید و جرئت کنید و حتی برای چند لحظه هم که شده چنین حقی را به خود بدهید. افرادی که خجالتی و مضطرب بودند ولی اکنون می‌توانند در مقابل مردم لب به سخن بگشایند زمانی این حق را به خودشان دادند و وارد معرکه شدند. به خودشان اعتماد کردند و با خصوصیات فردی و نقاط ضعف و قوت خود پیروز شدند. بله، موفق شدن هم خوب است! چرا چنین چیزی می‌گویم؟ برای اینکه اغلب این‌طور حس می‌کنم که ما افرادی را که موفق می‌شوند دوست نداریم و فکر می‌کنم چنین چیزی ممکن است برای خیلی‌ها عاملی بازدارنده باشد. البته باید این را هم در نظر بگیرید که ممکن است به اهداف خود نرسید، سخنرانی خود را خراب کنید یا در مسابقه ورزشی شکست بخورید. ناکامی و شکست بخشی از بازی است. ورزشکاری که احتمال شکست خوردن و باختن در بازی را نپذیرد، نمی‌تواند برنده شود. برای موفق شدن، پذیرفتن این احتمال ضروری است. درنظرگرفتن احتمال باختن ذهن شما را آزاد می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بتوانید بر روش‌هایی تمرکز کنید که باید به کار برید تا موفق شوید. باز به خودم این اجازه را می‌دهم که درباره این موضوع، نظر کاملاً همسوست. شخصی خودم را بدهم که با دیدگاه پییر کوئییره او می‌گوید: از بزرگ‌نمایی شکست دست برداریم. کسی که هرگز اشتباه نکند، هیچ شانسی برای یادگرفتن ندارد!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۹,۲۰۰
۴۰%
تومان